Sa ne fashuim!


Cand timpul liber iti ofera ocazia de a privi pe la televizor sau de cele mai multe ori pe net, noile aparitii in domeniul modei imi starnesc curiozitate. Am facut odata un curs de management, in care am avut ocazia de a capta multe informatii, despre discursuri, voce, tinuta, obiceiuri, gesturile si chiar modul de a te imbraca. Si am aflat cum cele mai mici detalii spun foarte multe despre noi. Inainte sexul feminin era foarte preocupat de fashion, dar acum ... barbatii mai mult decat oricand.
In materie de moda te uiti pe FASHIONUS.RO
Persoanele,  pe care nu le cunosti in mod oficial dar pe care le ai pe facebook, nu te ai putea  orienta decat dupa fotografii si locatii ori anturaj pentru o impresie. 
Ii simt lipsa prietenei din Germania, cu care tot schimbam pareri despre tipi. Mie imi place sa cred ca nu barfeam, desi cine ne-ar fi auzit ar fi fugit mancand nori :))
Si barfa e pozitiva uneori, te binedispune insa fara a merge prea departe, asttfel incat sa auda persoana in cauza. Asa ca draga A… vreau sa iti arat cativa posibili, sa imi spui si mie ce parere iti fac ;)
A fost tare simpatica faza, cand i-am aratat altei prietene profilul unui tip de pe facebook caruia nici nu indrazneam si nici nu visam vreodata sa ii cer prietenia virtuala, asa incat dupa cateva zile am avut stupefactia sa vad ca "prietena" incepuse sa ii dea like-uri :))
Domnul e un adevarat fashionist. Are un stil propriu, de brand, cu care iese in evidenta. Are chiar succes printre pretendente. 
Ma pune chiar serios pe ganduri cat inseamna imaginea si cum esti de fapt? Ca intotdeauna a fost o dilema "Haina face pe om"  sau "Nu, haina face pe om!" derivand de aici cat adevar contine zicala "Prima impresie conteaza" … si cu toate acestea cat de inselatoare sunt impresiile si aparitiile... iar cel care insala impresionand fiind cel mai avantajat, avand senzatia si sentimentul ca este iubit. Iar, ca mai pe urma tu sa stai si sa iti zici ca "Nu e corect!" sau "Ca uite nu e asa" iar viata merge mai departe si tu nu ramai decat cu dilema si cu problema .
Asa ca din curiozitate excesiva doresc sa ma lamuresc ce stil de imbracaminte voi purta pe viitor. FASHION.US, sa ne fashuim!
Nu stiu. 
Zic. :)

11 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

:))
Eu cred ca omul face haina.. sa straluceasca, sau nu :)

Elly W. spunea...

Din pacate, eu cred ca totusi, de multe ori, haina face pe om. Si macar de l-ar face om ;)

Mirela spunea...

Trăim într-o epocă în care imaginea are o pondere deosebită. Haina e completată de felul în care vorbești, te exprimi, de ceea ce știi să faci. Dar primul impact este aspectul. Anca, eu cred că mereu a fost așa...Era o vreme când celor care aduceau un serviciu important suveranului primeau un ”caftan de preț”, ca să fie respectați și recunoscuți ca favoriți în urbe.
Mi-ar plăcea să conteze mai mult ceea ce ești, decât ceea ce ai, dar mulți se laudă cu ce au, dețin, mai mult decât cu ce știu să facă, cu ce sunt, iar a fi nu contează mai mult decât a avea. Unii pleacă în aște zări doar pentru a avea mai mult, riscând să nu mai fie ei înșiși. Eu voi aprecia mereu ceea este un om, nu ce are, a avea e atât de trecător, pe când a fi e veșnic. Trecând peste acest aspect, o femeie trebuie să fie îngrijită, să se îmbrace bine, adecvat cu vârsta și ocupația, să fie originală, dar fără a uita de modă. Se poate și cu bani puțini, dar cu un ac și-o ață la îndemână, cu un strop de creativitate și urmărind tendințele. Să fie îngrijită în orice moment al zilei. A, e valabil și pentru bărbați! O zi minunată îți doresc, Anca! :)

Anca spunea...

Mirela, multumesc. Ai scris atat de frumos si atat de elocvent. Foarte frumos. Femeile sunt inventive si intr-adevar doresc sa cucereasca, iar rolul acesta a fost intotdeauna.

Anca spunea...

Meg, multumesc
e o parere buna :)

Anca spunea...

Elly, stii... cred ca noi suntem bulversate si datorita educatiei generatiei noastre, pe care am primit-o in scoala, unde ni s-a inoculat ideea ca toti suntem la fel, ca femeile pot munci ca si barbatii, de aici rezultand ca nimeni nu e mai altfel...
Sa stii ca sintagmele folosite in articole sunt cele invatate in scoala :(

Minnie spunea...

Haina face pe om, dar si pijamaua! :))
Tin minte chestia asta dintr-o reclama de cand eram mica si unde un magazin de imbracaminte cu "de toate" pusese sloganul la pijamale! Ai, ai ce amintiri! :))

Anca spunea...

ha, ha
daaa si pijamaua :))
multumesc Minnie

Fairytale spunea...

Haina uneori il face om, adica doar ca arata mai bine fizic, dar spiritual oare o haina te face un om mai bun? Nu

Minnie spunea...

Am venit!
Trick-or-treat....?!!! :))

CARMEN spunea...

:))) mi-a placut raspunsul lui Minnie! :))) super!
Hahaha! erau vremuri - ex. dupa razboi, când oamenii cu burta erau respectati, admirati. De ce?! pentru ca era vreme de foamete si faptul ca unul avea burta, insemna ca are si bani si probabil ca îi merge si mintea si a stiut cum sa îi faca! :))) Cât de superficiali suntem noi, oamenii, câteodata!
O seara faina, Anca draga! ☺ Trick ’r Treat!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info