A special day

Azi e o zi minunata afara si speciala pentru mine. E ziua, in care d-abia astept sa ii aud pe cei dragi, sa ii revad si sa ne transmitem toate cele bune. Mi-a placut, ca in timp am reusit sa imi triez oamenii de langa mine, desi viata ofera tot felul de surprize. In alta ordine de idei, tot nu mi-am schimbat optica, aceea de a pune raul inainte pentru orice situatie de urgenta :)
De cateva ori, s-a intamplat sa nu ma sune cine ma asteptam. Ca sa te complaci intr-o situatie convenabila pentru tine, le gasesti scuze, ca poate n-au avut timp, poate nu mai retin ziua... Pe undeva stii foarte bine ca ei au cunostinta de acest lucru. Sunt mult prea mandrii sa o faca. De ce sa para slabi? Numai pentru ca fac lucruri frumoase?! Sau de ce sa nu pedepseasca?! 
Trebuie sa fii in rolul de dur, de superioritate, ca sa arati cat de bun esti fata de ceilalti. Am regasit astfel de momente si la mine, numai ca, in tinerete, dar cu timpul mi-am revenit. Incurcate sunt caile Domnului.
Uneori, mai regasim in noi o doza de egoism, nu ne multumim cu ce ni se da sau ni se arata. Ne lacomim. Vrem mai mult si mai mult. Mea culpa. 
Poate, ca senzatiile care creaza placere fac in asa fel sa te convinga sa le repeti si mai mult de atat, sa obtii performante superioare. In acele momente e bine sa ai un control, care sa te faca sa te opresti... ca s-ar putea sa nu iti mai iasa figura sau sa iasa ceva anapoda, cu totul pe dos decat te asteptai
Iar a face comparatii cu x sau y ,e cel mai dificil lucru, cand nu are o miza pozitiva care sa te faca sa evoluezi.
Daca vrei sa iti faci rau, atunci sa te compari exact cu acea persoana care e cu totul pe o alta scala, alta unda si cu care n-ai nimic de a face in a te compara. Avem experiente diferite si de viata, si context.
Intr-un fel acest post a fost realizat pentru a multumi tuturor celor care m-au felicitat si cadorisit de ziua mea :) Si ca imi sunt foarte dragi.

Va imbratisez pe toti cei care imi treceti cu "vederea" blogul.
Va pup

11 comentarii:

Vulpita spunea...

De ceva timp ma numar si eu printre cei care iti "trec cu vederea" blogul.
La multi ani, draga Anca, sa fii sanatoasa si fericita si sa ai mereu aproape exact pe acei oameni pe care ti-i doresti!

Anca spunea...

Multumesc, Vulpito

Diana spunea...

La multi ani, Anca! Iti doresc sa ai o viata frumoasa, langa oameni frumosi! Sa fii sanatoasa si sa ai putere de munca si puterea de a zambi chiar si atunci cand norii se abat asupra sufletului!
Zile fericite sa ai, alaturi de cei dragi!

Mirela spunea...

Dragă Anca, am aflat acum de la Diana că este ziua ta și mă bucur mult că pot să-ți urez La mulți ani frumoși, cu sănătate și bucurii, cu fericire deplină, împliniri și o viață frumoasă alături de cei dragi! Ești a cincea Balanță din Clubul Condeielor Parfumate și te voi sărbători, în mod excepțional, cu o mică întârziere, pentru că n-am știut data ta de naștere și îmi trebuie un strop de timp să pregătesc darul virtual, să-l fac pe îndelete.
La mulți ani și numai bine îți doresc! :)

Anca spunea...

Va multumeees mult
Va pup

Elly W. spunea...

La multi ani, Anca draga!
Cu multa sanatate, cu bucurii si tot ce-ti mai doresti!
Esti o buna prietena si mi-ai dovedit asta in lungul, deja, timp de cand ne cunoastem. :)
Te imbratisez! O zi minunata sa ai! Exat asa cum vrei sa fie, adica o zi speciala! Te pup!

Elly W. spunea...

*exact... :)

IULISA spunea...

La multi ani, Anca!
Toate cele bune,fericire si iubire in suflet!

Sorin.I spunea...

La multi ani!
Un manunchi de gânduri frumoase si o imbratisare prieteneasca, o mare de fericire si armonie pentru tine!

CARMEN spunea...

La multi ani Anca draga! Uite înca o BALANTA! :))
Sa fii fericita sisanatoasa tot anul, dar mai ales sa fii inconjurata de prieteni adevarati! Sa-ti împlinesti toate visele!
Toate cele bune!
♡ ❅ ❄ ❆ ♫ ♩ ♬ ♪ ☼ ☀ Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ❀ ✿

Georgina spunea...

Draga mea balanta, eu sunt printre cei care au uitat. Cu desavarsire! Imi cer scuze. si iti urez un intarzit la multi ani, si toate lucrurile bune sa vina in calea ta. Elena

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info