alegeri auto



Am niste prieteni care inca isi mai cauta sa achizitioneze masini iar altii inchirieri, vanzari sau schimburi de apartamente. Cativa prieteni din tara au cautat pe internet la Auto Del din Suceava un autoturism care sa ii intereseze.
Adesea eu urmaresc emisiunile la tv in care invata ce trebuie sa faci in momentul in care faci o achizitie, fie ea de orice fel. Chiar daca nu am masina, cred ca primul rand la care s-ar gandi un client ar fi pretul comparativ cu calitatea obiectului. In cazul unei masini, ce am mai auzit si eu pe ici colo, de kilometraj, anul fabricatiei, ce potential are masina. Si gata, aici ma opresc ca déjà nu mai e cazul sa continui ca nu prea ma pricep, dar internetul joaca un rol destul de important in ziua de azi. Si referintele de la prieteni sau cunostinte ar conta, in cazul in care ai incredere in ei sau sunt indeajuns de pregatiti. Un site iti ofera foarte multe alternative, care te scapa de intermediari. Pe site-uri ai datele de contact, chiar imagini. Poti verifica printr-un telefon.
Piata agentilor de vanzari, dealeri si intermediari a scazut considerabil si pentru ca aceste servicii costau destul de mult si nu intotdeauna pricepeau cerintele si preferintele tale. De asemenea si o factura telefonica destul de piperata care iti dadea palpitatii.
Am vazut site-ul de vanzari auto foarte bine realizat, pe judete, cautari dupa marca, model, pret minim si maxim, caroserie si anul fabricatiei. Mi se pare ca iti acopera toate preferintele. Daca te duci la un agent de vanzari, parca il si vad pe respectivul pufaind si ducandu-si mana la ceafa, stramband din coltul gurii, dandu-ti a intelege ca esti  cam pretentios. ‘E chiar culmea sa fii pretentios’ J:)  mai ales pe banii tai :D
Eventual ar vrea sa isi scoata comisionul cat mai usor si unul cat mai gras si tu sa te multumesti ca ai achizitionat o masina, indiferent cum. ‘Sa zici mersi’ pana la urma auzi?!
Pana la urma orice actiune are si repercusiuni de preferi sa te ocupi si singur dupa bunul plac.

4 comentarii:

Cătălin spunea...

Pe drumurile din România, după patru ani, o mașină nouă indiferent de cât ar fi de bună are nevoie de revizie capitală...

Elly W. spunea...

Nu ma pricep deloc la masini. Am mai privit si eu diverse site-uri insa, asa, de curiozitate.

Anca spunea...

Catalin - din nefericire avem problemele de genul acesta de ani de zile din cauza binecunostelor sosele...
stai sa vedem si iarna asta cum va fi...

Anca spunea...

Elly nici eu nu ma pricep decat foarte putin la tehnica...
dar toti romanii au fost cuprinsi de frenezia achizitionarii unui autoturism chiar in detrimentul unei locuinte
Multumesc de lasare de semn

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info