Coltul destinat cosmeticelor - Apidermin



Pentru ca am inceput sa fiu atenta la ce produse cosmetice folosesc n-am apucat sa va spun ca la intalnirea cu Adina de la From Meg With Love am primit cateva produse, pe care in timp le folosesc si vreau sa va impartasesc si voua cateva impresii.
De la Complexul Apicol Veceslav Harnaj am utilizat Balsamul regenerant pentru par numit Apidermin. Este un laptisor de matca cu bio keratina. 
Se foloseste ca orice balsam de par cu actiune de vreo doua minute dupa care se clateste. A venit, taman la timp acest cadou, deoarece la schimbarea anotimpurilor, parul si chiar pielea au de suferit.

Dupa folosire mi s-a parut matasos, voluminos si parea ca e reparat, ca sa zic, asa. Produsele romanesti mi-au placut intotdeauna, au retete bune si respecta calitatile mentionate. D-abia astept sa folosesc si masca regeneranta. Cred ca va avea de lucru mult la parul meu.

7 comentarii:

coco spunea...

nu am folosit decat o crema...o sa incerc!

FromMegwithLove spunea...

Gabi e vedeta :D
Multu de review! Te pup.

Anca spunea...

Meg - multumesc si eu. Asa, s-a nimerit :))

Anca spunea...

Coco - merita sa incerci Apidermin

Adi spunea...

Parca inainte asa se numea o crema de maini :)

Elly W. spunea...

N-m folosit niciodata dar merita sa stim despre ele. Am o amica care foloseste.

Adriana spunea...

Si mie imi place foarte mult sa ma dau cu laptisorul de matca. Hidrateaza foarte bine!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info