Design in materie de web sau cum sa iti faci un site



Intretinerea blogului ma tot persecuta ceea ce observati, pentru ca am tot postat despre optimizare si trafic. Dar, nu stiati? Ca eu chiar am zis, ca ma apuc de constructia unui site, la un moment dat, cand daduse iama in toti cu Html (Hyper Text Markup Language)?!. Pentru initiere poti crea cateva pagini si culori dar, va spun ca este foarte complicat si, daca nu esti de meserie, mai bine apelezi la o firma de web design Bucuresti.
Cu toata incapatanarea si ambitia de a-mi crea site-ul nu am reusit decat niste culori si o pagina, pe care tot n-am inteles prea bine unde era ancorata in online.
Am incercat si prin cunostinte sa intreb, dar soarta nu mi-a suras. Pana cand am gasit o agentie de web design Bucuresti, care creaza site-uri profesioniste cu un personal tanar, cu cei mai creativi designeri care sunt gata sa creeze un site web doar pentru tine.
Firma de renume are un portofoliu cu clienti de marca, fiind si furnizori de servicii ori parteneri in anumite proiecte.
Asa ca, promisiunea pe care mi-a smuls-o prietena mea de-a cauta o agentie/firma specializata, s-a adeverit. Pentru ca, atunci cand esti numarul 1 pe internet, esti usor de gasit.
Imi place cand tinerii sunt intreprinzatori. Cand reusesc sa aibe succes, si nu oricum, ci prin performante, prin tenacitate si multa munca. Iti poti da seama dupa sloganul lor pe care il parafrazez acum: "viitorul inseamna inspiratie" si viitorul sunt ei, as spune eu.
Firma cu capital integral romanesc, infiintata in 2006, s-a impus pe piata cu servicii de web design si raspunde solicitarilor clientilor din tara si nu numai.

4 comentarii:

Minnie spunea...

Asa de tare imi place sa lucrez in HTML mai ales ca am descoperit singura acest lucu!
Nu vreau site ptr ca implica o gramada de alte chestii dar imi place!
Zi faina! :))

coco spunea...

ma multumesc cu ce am! :)

Cristi spunea...

Eu sunt usor de gasit chiar si pe Blogspot! :)))

Elly W. spunea...

As zice ca si Blogspotul nostru e bun. Mie-mi place. Si bani de un domeniu propriu n-am.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info