Din cutia cu cosmetice


Am sa va vorbesc putin despre cosmeticalele cu care am luat cunostinta de curand  si de care sunt fascinata.
Am un lip gloss (luciu de buze) de la Flormar sub denumirea Long Wearing, numarul L422. Mi-a placut intotdeauna luciul de buze. Acesta este sub o forma lichid-cremoasa dar, care hidrateaza mai mult pielea buzelor decat o fac rujurile in mod obisnuit. Pe cel pe care l-am probat este sub o forma vascoasa de un ciclamen spre roz. Acesta, se pare ca, se va mentine mai mult pe buze decat alte glossuri datorita concentratiei de culoare dar si consistenta. Are un iz de ciochlate, sper sa nu il mamanc dar sper sa imbie la cateva saruturi lipicioase ;)
Cel de al doilea perfect portocaliu Pretty Lip Gloss tot de la Flormar are un preponderent iz de citrice si e sclipicios, v-ati dat seama deja, cred. Numarul P805.
Cu un machiaj adecvat se pot folosi in ocazii diferite dar si intr-un machiaj obisnuit de zi doar pentru a evidentia zona buzelor…
Parca ma simt pregatita sa ies la o plimbare si sa ma binedispun, ignorand vremea rece care va sa vie in iarna.
Mai am ceva noutati dar ... le las pentru o alta postare. 








4 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

Sa le folosesti cu placere! :)

Elly W. spunea...

Adevarul e ca un gloss in plus nu strica niciodata. Eu am unul de la Avon, la cutiuta. E foarte bun.

Anca spunea...

Multumesc, sunt foarte multumita de ele si incantata

C.L.M. spunea...

imi place cel rooooz :d

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info