Happy Weekend

Elly Weiss ne imbie la o prajiturica de weekend sub marca "Happy Weekend".

Pentru ca tot am iesit din octombrie cu pasi repezi am ajuns la o buna parte din noiembrie. Nu-i asa, ca a trecut repede?
 
Sursa: https://www.facebook.com/naturephotobook
Cu buzunarul plin, cum se spune. Dar ... depinde cu ce sau cu cine. 
Un tovaras bun de drum nu iti prinde rau niciodata.

***
Cele trei bancuri conform regulamentului acestei editii

- Medicul mi-a recomandat insistent sa termin cu chefurile.
- Care medic?
- Cel care locuieste deasupra mea.
*
- Cand eram copil, mi-era frica de intuneric. Acum, cand vad factura la curent, mi-e frica de lumina...
- Iubito, cand o sa mor, o sa plangi mult?
- Desigur, iubitule. Doar stii ca eu plang pentru orice fleac

***
 "Accept sa fiu ultimul om, daca a fi om inseamna sa semeni cu ceilalti" - Emil Cioran

 " Indiferenta este esenta inumanului." - George Bernard Show

 


6 comentarii:

Liviu Bimbea spunea...

Să ai o noapte liniștită și odihnitoare.

Sorin I. spunea...

Am savurat cu mult amuzament glumele !
Numai bine iti doresc !

Iulisa spunea...

Amuzante glumele tale!
Un weekend excelent draga mea!

Fairytale spunea...

Foarte fain bancul cu sotul si sotia..parca e cules din viata reala. Numai bine!

Elly W. spunea...

Imaginea cu iepurasul e simpatica foc :)
Anca, de lumina a cam inceput sa-mi fie si mie frica :)) Iar acum, ca soseste iarna, incepe sa-mi fie frica si de caldura :)) La gaze ma refer. :)
O seara cat mai placuta, Anca draga!


P.S.- Am avut un weekend extrem de aglomerat. De aceea ajung atat de tarziu.

Diana spunea...

Super glume, super cugetari, super foto cu "buzunarul plin"! :)
Super saptamana iti doresc sa ai!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info