O casa de vis la Curtea Domneasca


Am vazut la o prietena mea, ce inseamna un ansamblu rezidential si m-a determinat sa cred, ca e varianta cea mai buna, de a-ti urma visul unei case splendide.
In zona din jurul Bucurestiului este construit Ansamblul Rezidential Curtea Domneasca. Este o zona de vile, care pune in valoare bunul gust si confortul unui camin - al familiei perfecte.
100 de case construite de TIP A, TIP B, TIP C, din care au mai ramas doar 5 disponibille sa primeasca noi locatari.
Ansamblul este dotat cu piscina ultra moderna, terenuri de tenis si o sala de sport.
Familiile nu trebuie sa isi faca griji in privinta educatiei copiilor, deoarece exista deja o gradinita functionala cu personal calificat cat si o scoala privata. Cumparaturile pentru o petrecere intre prieteni sunt la indemana, prin existenta unei brutarii cu produse de panificatie si a unui restaurant.
Puteti face si un tur virtual, o incursiune, in lumea care poate sa iti schimbe destinul, urmandu-ti visul unei camin perfect.Curtea Domneasca
Ca pret de achizitie al unei vile de TIP D se incadreaza atat la TVA de 5%, cat si pentru Programul Prima Casa.
Pe site gasiti o multitudine de variante si lista de preturi, care v-ar folosi.
Curtea Domneasca va ofera beneficiile unui oras si evadarea din zona aglomerata a capitalei.
Acesta se afla la 2,5km distanta de centura si puteti ajunge cu usurinta in orice punct al metropolei.
Ce credeti ca mi-a atras atentia la acest complex de vile?
Un aspect foarte important este acela ca structura vilelor este din beton armat si caramida eficienta. Acoperis din grinzi din lemn masiv, tigla si accesorii de calitate iar glafurile din piatra Baschioi.
La parter se afla garajul si o terasa (aceea de care va spuneam ca imi doresc), o camera de zi unde poti petrece cu ai tai momentele importante din toate zilele,  o sufragerie, o bucatarie, pe care as utila-o dupa gustul meu. Cred ca asta ar face fiecare femeie in propriul camin, locul in care isi desavarseste talentul culinar pentru intreaga familie. Bineinteles ca si o baie sau doua, dupa caz, si un birou de care nu s-ar dispensa nimeni caruia tot i-ai gasi o utilitate
Urmeaza-ti visul unei case la "Curtea Domneasca"

Un comentariu:

FromMegwithLove spunea...

arata bine, dar eu momentan iubesc orasul.. si apartamentele..:)
din pacate n-am gasit niciun pret,macar ca idee.
te pup!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info