Parfumul unui vis amanat



Este el si atat. E o imagine bine intiparita in constient. E ceea ce nu se poate atinge. Are un farmec aparte. E un du-te vino. S-a creat o adrenalina pentru a te simti ca mai esti in inca in viata. Daca n-ar fi el … poate zilele ar fi anoste. Pastrez imaginea asa, precum o carte postala parfumata. Pe cea pe care o primesc ca un semn, ca si cum cineva iti transmite toate cele bune. Incerci sa vezi partea plina a sticlutei de parfum. Se simte si o usoara bunavointa. Incerci sa crezi ca nu este in afara de pala de parfum vreo intentie rea, desi undele urii stau sa rabufneasca.
Dorim sa credem ca este un parfum al iubirii, al dragostei … Ce stim noi ce e de partea cealalta? Daca e o distanta atat de mare, desi intr-un mod obiectiv ar fi atat de aproape.  "Cand va intalniti cu fericirea sa o trimiteti la adresa mea - strada Sperantei". Ce mult mi-a placut aceasta melodie, care nu degeaba a devenit celebra si atat de actuala pentru orice timp.
Prima carte postala parfumata o pastrez si acum. O admir si o savurez cu toate simturile. Pe un pat de petale de trandafir speciali simtind ca te imbratiseaza pana cand tepii realitatii de care ne ferim ne strapung in adancul sufletului.
Dragostea o vezi ca prin sticla groasa a parfumului, ce transforma imagini de lupa, marind imaginea unui vis. Plini de vise care ne fac confortabili plutim pe taramuri incerte bezmeticind, cautand si asteptand.
Buchetele de trandafiri primite in miez de vara si-au pierdut demult mirosul ramanand o imagine 'roz' a unei relatii ambientale.
Va prezint cartea postala primita de la Especially Escada - Delicate notes
 
 Este un parfum sexy, fructat si floral.
O combinatie in care se simt note de ylang-ylang, seminte de hibiscus, in principal trandafir si lemn de santal. Aroma dulce a perelor isi face prezenta intr-un mod suav

8 comentarii:

Mirela spunea...

Există zile când visele roz și speranțele trebuie scoase de prin cutii sau de pe unde ar putea fi închise și puse din nou în lumină, ca să știm că le avem și că au parfum viu și frumos. Exact ca acest Escada cu note delicate, care este chiar foarte bun. O săptămână parfumată îți dsoresc, Anca!

Minnie spunea...

Mirela are dreptate, visele roz trebuiesc scoase din cutii...... mai ales pe zile asa ploioase si mohorate cum sunt acum la mine!
Chiar am simtit aroma trandafirului roz, am si eu o micuta tufa care acum este chircita si amarata sub ploia rece!
Te pup, tare fain ai scris!

Tina spunea...

In gradina bunicii era o tufa de trandafir roz, foarte parfumat. Nu pot sa-l uit. Imi plac mult si cartile postale, mai ales cele parfumate. Postarea ta e plina de miresme roz.

Diana spunea...

Iubiri dorite, iubiri imaginare, iubiri pierdute, iubiri regasite, iubiri transformate in ura... Cum zicea nu-stiu-cine: de la dragoste la ura e un singur pas, prostesc. :)
Speranta e colorata-n roz si trebuie sa o lasam libera! Iubirea e colorata in rosu si nu trebuie neaparat cautata cat primita atunci cand vine. Nu omul gaseste Iubirea, ci Iubirea il gaseste pe om.
Zile fericite iti doresc!

Elly W. spunea...

Anca, atunci cand te intalnesti (daca te intalnesti) cu fericirea, te rog s-o trimiti si pe strada mea. Tot pe strada Sperantei stau si eu :)
Cred ca parfumul despre care faci vorbire este foarte placut. Imi plac si trandafirii roz. Mult.
Sa ai o seara minunata, draga mea! Te pup! :)

coco spunea...

frumos povestit! parfumul nu l-am incercat, dar tare as vrea!

Vienela spunea...

Pentru o clipa chiar am crezut ca ai avut nesperata ocazie de a sta tolanita pe un pat plin de petale si ghimpele invidiei m-a intepat mai ceva ca un spin de trandafir. :)

FromMegwithLove spunea...

ai scris frumos, Anca. foarte frumos.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info