A doua zi de Craciun

A doua zi de Craciun.
Fericiti ca am golit de cadouri sacul Mosului.
Entuziasmati sau mai putin, am petrecut impreuna, lumea crestinatatii, Nasterea Domnului.
Pareri, concepte, miros de carnati si bucate. Fiecare dupa traditie sau ce isi mai aduce aminte din copilarie.
La oras, nu s-au mai purtat colindele, lumea fiind destul de obosita si tracasata.
Unii, oameni de treaba, s-au dedicat faptelor bune. Pentru a simti si cei singuri si napastuiti un strop de sarbatoare.
Am fost uimita cand pe pagina de socializare, in mod public, mi-a postat un frumos 'Merry Christmas', un friend japonez. In rest, mesajele au fost in privat si pe la colturi. Probabil, pentru a-l surprinde pe Mos Craciun. Nu vine oricum asa. Uneori il pandesti sau chiar il alergi. N-ai ce face, daca vrei sa obtii ceva, viata de zi cu zi, te mai face si sa il alergi pe Mosu'. Sunt miliarde pe planeta. Toti vrem cate ceva sau chiar mai multe decat ne-am putea permite.
In spiritul de sarbatoare, chiar de nu au fost fulgi de nea... in pietele special amenajate din capitala au  plutit aburi de la vinul proaspat fiert, miros de tuica buna si ademenitorii carnati traditionali.
Sarmalele gospodinelor au dat in clocot, pe casa scarii miros de cozonaci, vecine in varsta care impart, conform traditiei, pomana.
Diminetile trezit in zgomot de tobe sparte ale colindatorilor matinali care s-au gandit sa mai scoata un banut. Am ras si nu prea, cand am citit anunturile de mica publicitate ca erau oferte pentru locuri de munca la colindat. Dar, vedeti? Pana si la colindat trebuie sa sustii un interviu :)) Adevarul e, ca trebuie sa ai niste talente... Sunt absolut convinsa ca si p-acolo tre' niste pile :)) Dar, hai sa nu fim carcotasi in prag de sarbatoare. Trebuie sa fim buni si intelegatori.
Multumesc din suflet tuturor celor care s-au gandit la mine si nu in ultimul rand Mosului, care a fost super dragut. A facut vizite chiar peste norma admisa. 
Craciun fericit!

6 comentarii:

CARMEN spunea...

*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★*Crăciun fericit!*★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯`¬´¯˜”*°´¯˜”*°••°*”˜¯ ´¯˜”*

CARMEN spunea...

*.˛.°★。˛ °.★** *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★*Crăciun fericit!*★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯`¬´¯˜”*°´¯˜”*°••°*”˜¯ ´¯˜”*

Anca spunea...

Multumesc mult, Carmen
Craciun fericit!

FromMegwithLove spunea...

Am vazut si eu postarea prietenului tau, frumos din partea lui.
Te pup, Anca, si abia astept sa iesim la o cafeluta :)

Fairytale spunea...

Daca ar fi nins cu siguranta ar fi avut totul un alt farmec. Hai ca pe asta cu job-urile de colindatori nu o stiam, de' traim in Romania! Ce sa iti mai urez..multa, multa sanatate si sarbatori cat mai frumoase alaturi de cei dragi!

Elly W. spunea...

Asta cu locuri de munca la colindat mi s-a parut tare haioasa.
Sper ca ai avut un Craciun asa cum ti-ai dorit. :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info