A venit Mos Craciun

Dupa atatea smiorcaieli pentru cadouri de vis, au sosit pe neasteptate si neprevazute cadouri de la Mos Craciun, care au avut capacitatea unui sac mare d-al mosului.
Incredibil! Mosul a venit numai si numai pentru mine. M-a coplesit. Am simtit multa bucurie, prietenie si dragoste, pentru ca asa e el Mos Craciun, o veste buna, un dar bun sufletului nostru si lucruri de folos. Trebuie sa il si intelegem ca nu vine la timp, deoarece are multe drumuri de facut. Inconjoara Pamantul si un mapamond il asteapta, il viseaza, iar eu nu am cuvinte sa ii multumesc pentru prietenia unor oameni cu totul deosebiti.
Daca, pana acum am fost carcotasa, superstitioasa si mofturoasa, nu imi permit, nici de dragul stilului meu, sa ma plang, si din nici un alt motiv, pentru ca as da in alte lucruri. Ar fi prea de tot. O data si odata se mai intoarce si roata.
Asa ca multumesc din sufleeet Mos Craciun! Big hug!
  >:D<



3 comentarii:

Gif Imagini mișcătoare gratuite 3D Poze animate cod HTML spunea...

Buna,
Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
Coltisor de Rai
Animated Gif Free
Valy

Fairytale spunea...

Daca a venit mosul e foarte bine, ma bucur pentru tine, sa ai sarbatori cat mai fericite!

Elly W. spunea...

Ma bucur pentru tine, Anca :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info