Cum ti se pun coarne de Rudolph

Ai momente in viata in care, chiar daca ar trebui sa fii sincer, nu stii cum sa iei situatia. Poate e mai mult decat relevant ca o anumita cunostinta are un anumit caracter, ca isi insala sotia/ul, dar poate e mai bine sa taci, pentru ca nu rezolvi tu situatia, chiar daca i-ai sugera sau l-ai trage de maneca. E o situatie asa mai sensibila. 
Pentru unele persoane la care tii, ai vrea sa nu fie asa de luate peste picior. Dar, mi-am dat seama ca acele persoane 'incornorate' chiar stiu in ce situatie se afla si se supara mai tare pe tine, decat cel caruia ii pune coarne.
Din sinceritate poti sa pierzi niste oameni, care ti-au fost prieteni, numai dintr-o vanitate. Caracterul prieteniei nu are nimic de a face cu regulile vietii.
De aceea, unele persoane se mai supara zicand 'ca nu mi-a spus X sau Y', pentru ca X si Y stiu regulile vietii, si asa mai bine nu te bagi.
Dintr-o sinceritate absurda iti pierzi relatii, dupa care la un moment dat plangi.
Dar, oare? Iti doresti atat de mult niste prieteni lasi? Niste prieteni naivi?
Oricum i se poate intampla oricui, doamne fereste.
Nu stiu, cum s-a intamplat ca si eu am avut colegi si prieteni care nu stiau, nu au vazut, n-au auzit. De mergi asa doar dupa instinct.
Poate ca mi-as fi dorit o confirmare din partea lor pentru ceea ce simteam atunci, pentru ceea ce era in jurul meu. Dar nu au facut-o si deciziile mi-au apartinut mie.
Si in final mi-a fost bine. In final te simti mult mai stapan pe tine, incat coarnele sunt la locul lor, le poarta 'Rudolph' care l-a adus pe Mos Craciun cu multe daruri.
Multumesc

2 comentarii:

Minnie Max spunea...

Imi pare rau de situatia ridicola in care te-ai aflat..... noroc cu 'Rudolph'! Ce cruda poate fi viata! :((
Dar eu , adica noi, am patit-o si mai rau! Stiam de ei ca-si pun coarne reciproc! O adevarata teroare........
Zi faina draga mea!

Elly W. spunea...

Se mai intampla si astfel de situatii. Am patit-o cu totii. Chiar mai rau...si-i tare greu sa te afli in miezul lor...

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info