Din filme si din viata reala - 'Same, Same but Different' (2009)

Un tanar german dornic sa cunoasca lumea si placerile vietii pleaca in Cambodgia unde intalneste o tanara, care pare de moravuri usoare, dar datorita nivelului de trai, e un mod de viata curent pentru minima existenta a tinerele din lumea a treia.
Filmul se bazeaza pe evenimente reale. Povesti adevarate.
De asemenea, regizorul induce foarte mult ideea ca in ciuda impedimentelor si a destinelor tragice, dragostea si umanitatea inving orice bariere.
Tanara cambodgiana este diagnosticata cu HIV, lucru care il determina pe tanar sa se reintoarca in provincia din Cambodgia, pentru a face tot posibilul de a-i procura un tratament adecvat.
Diferentele de statut social, de viata occidentala si viata din lumea a treia, te iau prin surprindere si te fac sa intelegi ca viata e la fel, dar diferita. 
Care este finalul acestei iubiri reale si pure? Iti veti putea face o parere doar vizionandu-l ...
 Tinerii actori sunt foarte frumosi, naturali si au un joc si trairi exceptionale, departe de lumea hollywoodiana cu care ne-am obisnuit.


P.S - pentru ca am avut solicitari pentru site-urile cu filme online va recomand site-ul www.cinemaxx.ro

5 comentarii:

Cristi spunea...

Nu am vazut filmul, pare interesant.

Anca spunea...

E foarte interesant :)
o sa iti placa

Vulpita spunea...

M-ai facut curioasa, de unde pot sa-l descarc si eu fara sa-mi virusez calculatorul?

Anca spunea...

Vulpita-
site-ul www.cinemaxx.ro, site cu filme online gratis
Mersi de trecere la mine pe blog

Elly W. spunea...

Anca, n-am mai reusit sa vad un film....
Nu stiu de ce, nu ma mai atrag. Singurul film pe care-l mai vad asa, cand si cand, e un serial de pe Diva. Cate-un episod cand si cand. Serialul cu Hercule Poirot si asta in principal pentru actorul care-l intruchipeaza pe detectiv, David Suchet. Face un rol senzational.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info