E de bine sau de rau?

In prag de sarbatori, cand se apropie momentele, in care ar trebui sa ne aratam daruirea si bucuria celor dragi si vrem sa parem ca facem o lume mai buna, suntem indestul de multumiti?
Oare, cat daruim din ce am putea da?
Aici, nu ma refer numai la lucruri materiale si cadouri palpabile. Raportandu-ne la noi si la cei din jur, oare am facut vreo introspectie? Inainte sa ne plangem ca nu avem indeajunsi bani si gasim tot timpul momente de suparare -si in special acestea, se intampla in societatea noastra, comerciala si mai mult de consum- facem lucruri cu adevarat importante? Pentru noi, pentru ceilalti?
Nu am sa filosofez despre efectul unui zambet mimat doar de sarbatori, a unui sms ajuns din greseala la toata lista lui si multe urari pentru anul ce vine, si sa fie numai de bine, ca tot nu o sa ne vedem :)) Macar sa ti se intample de toate :D
Recunosc nici eu nu am putut sa ofer si sa ma ridic la nivelul altora de intelegere. Si chiar imi pare rau. Sau, poate, nici atat de rau, pentru ca m-am alaturat marii majoritati.
E de bine sau de rau?

2 comentarii:

Fairytale spunea...

Te inteleg perfect, si eu ma gandesc la acelasi lucru, ca ar trebui sa daruim mai mult, sa fim mai buni, din pacate nu e asa!

Elly W. spunea...

Sincer, nu mai am timp sa ma gandesc. Am suficiente probleme pe cap incat sa nu mai pot sa ma gandesc in felul acesta. Insa tu ai dreptate aici, in articol. Daca imi va merge mai bine, poate voi avea dispozitia.
Deocamdta ma gndesc la mine. Nu vad nimic incurajator in viitorul apropiat. Asta e problema. :(

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info