MAX FACTOR, factorul esential in trusa de machiaj


Sa vorbim putin despre produsele pe care le vom aplica in serile magice de iarna.
Un factor esential pentru frumusete feminina sunt machiajele bine aplicate, dar si calitatea lor. MAX FACTOR! De cand imi doresc sa am in trusa produse recunoscute! Dar, si sa le testez pe cele noi.
Astazi as dori sa atrag atentia asupra unui pix colorat sa zic asa, Giant Pen Stick din gama Elixir, ce imi pare emolient, potrivit pentru aerul rece al iernii care usuca buzele. Este o culoare Foxy Amber 25, o culoare suava, un roz ce nu e penetrant, un roz care se potriveste pentru orice moment al zilei. Are un parfum suav.

Am incercat si creionul Wild Shadow Pencil 2 in 1, avand si proprietatea de gel shadow. Se intinde foarte bine, chiar la cat de neindemanatica sunt. Bineinteles, ca e bine de luat in seama si restul machiajului. Se intinde bine pe suprafata pleoapei. Iar restul se face din mana si oglinda. Trucurile machiajelor sunt pentru cele experte si mai ales, tinere. Pentru o femeie adulta, dar fara varsta, e necesar sa aibe produse de calitate si recunoscute.

 Textura, proprietatile si calitatile merita recomandarea produselor MAX FACTOR de a le avea in trusa de cosmetice. E un 'factor' maxim!

Acestea sunt primite la evenimentul organizat de  Mirela



*Mai multe despre produse cosmetice puteti sa gasiti si la Adina

4 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

eu sunt indragostita de creionul rosu :)

Anca spunea...

Si eu, Adina
:)

Anonim spunea...

sunt in mare voga creioanele emoliente colorate. Eu am incercat pe cele de la clinique, dar o sa incerc si max factor. :)

Elly W. spunea...

Sa le folosesti cu placere, Anca! :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info