Miercurea fara cuvinte

Ultima decada la Miercurea fara cuvinte by Carmen






10 comentarii:

Liviu Bimbea spunea...

Să ai parte de o zi liniștită și faină. Să fii cuminte ! Mâine seară umblă pe la case Moș Nicolae și ar fi păcat să-ți lase doar o joardă.

Anca spunea...

Mersi, mersi
il astept, am fost tare cuminte :)

Cristi spunea...

Perfect se potrivesc pozele la categoria "vis si realitate". :)

Anca spunea...

:)) Mersi, Cristi

Maria spunea...

in ultima sunt niste vrabiute sau niste ciocanitori?

Anca spunea...

Maria, da o ciocanitoare
d-abia am putut sa o prind in cadru
a fost facuta in fuga

Fairytale spunea...

Ai pus grau la incoltit? frumos!

Anca spunea...

Da, Fairy
si vad ca e cam lenes, nu prea da sa incolteasca iar al celorlalti din familie deja are vreo doi cm :(

CARMEN spunea...

grâu pentru incoltit, ceata deasa, copaci desfrunziti si ciocanitoarea... Elemente superbe pentru a defini acest anotimp ce tocmai a început!
happy WW! :)

Diana spunea...

Mie imi place mult ultima poza: copacul desfunzi cu pasarea... atat de vie! Am aflat mai sus ca e ciocanitoare! De cand n-am mai vazut un in realitate! :)
Zile fericite iti doresc!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info