Cand te apuci de renovat



Acum cativa ani mi-am zis ca as vrea oaresce modificari prin casa. In primul rand am fost tentata sa cumpar tot felul de reviste in care te invatau cum sa iti zugravesti singur. Tot ce era mai eficient era sa imi achizitionez vopsea lavabila si sa caut prin debaraua ticsita de scule, pensule si role, sa imi fac rost de ustensilele necesare.

Vorbind cu prietenele gospodine, ne tot schimbam pareri cum se face si cum se drege. Prietenul venea doar cu sfaturi si cu ideea ca altadata ar fi putut sa faca, dar serviciul il retinea.

Pe o caldura inabusitoare. tot ce mai puteam face era sa spal peretii inainte de a da prima mana si sa las sa se usuce bine. Mici reparatii, dupa care mi s-a mai spus sa dau si cu un adeziv. Stropii sareau de colo, colo si cu mare darzenie nu ma lasam, deoarece imi doream sa am coltul perfect din casa. Toti din casa isi dadeau cu parerea ca ar fi trebuit sa fac altfel si invers, desi eu eram catarata pe un scaun inalt pe post de scara. Totul s-a facut rapid folosind vopsea lavabila. Asa am procedat si cu balconul. Micile trucuri de atunci nu stiu daca se mai pot aplica si acum. Noroc ca a aparaut vopseaua lavabila cu diverse texturi si tonalitati, pentru a-ti satisface gusturile in materie de design si confort ambiental.

In mare parte, tarasenia cu vopsitul prin casa a mers de la an la an. Nemaispunand ca bucataria necesita sa fie refacuta mai mereu. Prietena mea s-a apucat de treaba odata, suparata foc ca ar vrea schimbari in casa si s-a lovit de aceleasi indicii pretioase in materie de vopsit. Cred ca barbatii umbla foarte des cu cioara vopsita cum se spune. Dar, le place cand este frumos si curat.

Ca o alta idee de iarna pentru vara, bucataria va intra in reparatii. Dat jos glet, vopsea lavabila si tot ce inseamna zugravit. Vaai, numai cand ma gandesc imi vine sa ma apuc inca de pe acum. Vremea rece nu a fost niciodata indicata pentru renovari. Totul o sa se faca pe muteste pentru a nu mai primi tot felul de indicatii. Barbatii par doar vizionari, iar femeile insa practice in cele mai multe cazuri.

Mi-au placut desenele pe pereti dar si acele stickere, care se lipeau si care au dat moda anilor trecuti in materie de design. Se pare ca nu mai sunt asa la moda acum. Si, uite asa am ramas cu un ditamai desen pe perete, bizar si hilar, parand un desen de copil, care apare in fata vizitatorului ca un semn punandu-l in dilema cu conceptul. Insa, nu te pui cu talentul si tendinta de a fi la moda.

Se pare ca iarna aceasta primavaratica mi-a dat tot soiul de idei practice si inovatoare, pentru ca, de ce nu? iarna te gandesti la ce o sa faci la vara si viceversa.

7 comentarii:

Minnie Max spunea...

Acum un an am zugravit de sus pana jos...... îti dai seama ca doar cand citesc cuvantul "zugraveala" m-i se face rau... :)))))
Zi faina, Anca!

Fairytale spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc...e o munca titanica. Mult spor!

Anca spunea...

Minnie ... cred am acelasi sentiment

Anca spunea...

Fairy... fara sa vreau imi mai fuge gandul

FromMegwithLove spunea...

nu suport renovarile. ma apuca groaza cand ma gandesc.. :)

CARMEN spunea...

draga mea, esti de admirat!
si noi am renovat întreaga casa, sotul si fratele meu au zugravit, eu am vopsit usile si caloriferele. 180 m² - 8 camere si holuri, bai, bucatarie. A fost munca multa, acum doua primaveri...

Elly W. spunea...

Ce sa zic? Noi am cam scapat de asa ceva.
Doua incaperi au tapet cauciucat care sta perfect de peste 10 ani unul si de aproape 15 altul. Tapetul eu l-am pus. :)
In altele doua e vopsea lavabila care de 6 ani n-are nicio problema iar baia si bucataria sunt imbracate complet in faianta.
Cred ca vor mai tine toate mult si bine. Cel putin asa speram :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info