De la sarbatori ajungi sa vrei o tigaie

Am intrat in noul an. Deocamdata nu simt ca ar fi ceva schimbat. Poate unde visele au fost cumva mai pavoazate precum un pom de Craciun.
Lentoarea pe care o resimt de dupa sarbatori e intretinuta de vacanta prelungita, pe care si-au dorit-o toti.
Sub forma de reverie si odihna se poate resimti un plus de satisfactie, ca ai inceput cu bine anul.
Lentoare miscarilor dupa atatea vizite si meniuri, nu stiu daca ar fi de la inmagazinarea atator proteine sau oboseala unui an in care totul a fost la limita si pe ultima suta de metri.
Ragazul de dinainte de sarbatori te face sa iti revizuiesti comportamentul vizavi de tine si de cei care te inconjoara, te face sa fii mult mai impaciuitor. Drept urmare am avut impresia ca ma stiu cu toata lumea, m-am comportat ca si cum nimic nu s-a intamplat si ii iubesc pe toti, pentru ca (de ce, nu?) incepe un nou an, pentru cei traditionalisti. V-am mai spus ca si aceste lucruri tin tot de reverie, ca... de altfel... realitatea bate filmul. Pentru cei cu picioarele pe pamant ar putea spune ca un inceput poate fi oricand. Nu e niciodata prea tarziu.
Un lucru parca simt ca il regret. Ma uitam la stiri si am vazut aceeasi imbulzeala la tigai. Niciodata nu am avut aceasta experienta. Observ ca e o placere colectiva de a se forma o multime de oameni, cetateni, in fata magazinelor care rup usile sub pretextul unor promotii care ofera tigai sau nu stiu, dupa caz la reducere. Habar n-am. Dar, aceasta idee mi-a venit atunci cand mama, intr-un final le-a dat dreptate, pentru ca imi spune ea, ca acele tigai, pe care le avem in casa nu mai sunt cele care erau candva de pe timpul bunicii mele. Drept urmare, mi s-a parut ca face o aluzie ca ne-ar trebui si nou niste tigai :))

 

Un comentariu:

Elly W. spunea...

Mi-ai amintit de tigai. Parca si la noi ar trebui macar una dintre ele inlocuita cu una noua. Nu ca n-ar mai fi buna dar parca-parca nu mei e ce-a fost :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info