Geruiala

Gerul inteteste si ascuteste simturile, chiar si cele ale ratiunii. Patrunde adanc in spirit, inasprind si cele mai ascunse ganduri.
Tu esti cel pe care l-am vazut in vis, cu parul incaruntit de iernile anilor grei, in care cautarile au fost zadarnice.
Ne cautam din priviri, din ganduri transmise de valurile oceanelor. Da, esti unicul meu vis. Esti marea speranta si as spune dintr-odata marinarilor rebeli "Toate panzele sus!".
Paseam pe taramul fagaduintei, iar tu imi spuneai povesti ai marilor aventurieri. Pentru ca, de ce sa nu recunoastem viata e o aventura pe marile cai ale sortii.
Melodiile tavernelor rasuna pe stradutele mici si stramte, avand inca izul parfumului de vara, cand ne plimbam si priveam salcia batrana care isi arunca navalnic bratele in apa.
Asa imi spuneai ca o sa vii si o sa ma salvezi cand va fi nevoie.
Nu stiu, daca timpul a sters asiduu dorinta sau a fost doar un vis.

3 comentarii:

coco spunea...

e buna si geruiala asta! un pic asa, sa ne inghete nasul :)

Anca spunea...

coco
daaa ;)

Elly W. spunea...

Frumoase ideile exprimate in text. Mie nu-mi place gerul :(
Imi adoarme aproape orice gand, din pacate....

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info