Alternative la fumat


Vorbesc cu prietena mea pe webcam si imi spune ca se pregateste intens de martisor si de sarbatorile pascale. S-a apucat de lucru hand-made si doreste sa se lase de fumat. Si asa mi se arata mandra cu tigara electronica, pufaind un fel de fum cu abur sau abur cu fum, nu imi dau seama prea bine. Imi spune ca e tare multumita de noua achizitie si imi spune ca are cel mai bun lichid de tigara electronica . Si-a ales aroma potrivita. Ma uit, ascult si bag bine la cap. Activitatea ce se desfasoara, in ultimul timp, mai pe la toata lumea e cea online.

Asa, stau eu prietena mea care imi spune de planurile artistice de viitor. Imi arata modelele si creatiile. Le admir si imi spun ca are talent. E un fel de terapie ocupationala. Atunci cand esti presat de tot felul de probleme si stres, pe langa ca ai o stare foarte rea si numarul tigarilor fumate e mult mai mare.

Pufaind din nou din tigara electronica imi spune de la ce magazin cu lichid de tigara electronica in Bucuresti si a achizitionat cu aromele preferate si ce mai are de gand sa isi ia.

Si tot palavragind, pentru ca pe messenger nu platim si cand ne prinde ‘al rau online nu mai terminam, imi dau seama ca a scutit cateva tigari. Imi arata si trandafirii aurii pe care i-a facut din hartie si i-a colorat foarte frumos. Pentru ca avem timp, vorbim de preturi, de piata si de viata. Vorbim toate cele. Ea si-a pus laptopul pe speaker iar eu imi aranjez mai tot timpul castile care s-au incins. Printre altele mi-a mai spus ca ar avea si o reducere la tigara electronica, vazandu-ma pe mine nerabdatoare de abstinenta. Am intrebat-o ceva detalii in plus si imi spune ca e un lichid dulce de brad.

Ne luam ramas bun si ne vom revedea pufaind la cafeluta de-a doua zi.

Un comentariu:

Elly W. spunea...

Cred ca si fara tigara se poate, fie ea si electronica :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info