Cadouri de martie


Vremurile si vremea sunt tot mai schimbatoare. Asa si eu, cand vreau cadouri si atentii, cand am toane de parca n-as mai vrea nimic. Sa nu vad. Sa nu aud. Eh, de data asta simt ca nu o sa mai fac rabat la propriile-mi dorinte. Nu imi mai inhib dorintele pentru probleme ce genereaza frustrari.
De acum gata cu economiile vine primavara, 1 Martie – martisor. Ce sa mai zic despre 8 Martie ?!
Pentru o femeie tanara, incaltamintea este un must have. Si mi-am zis, de ce nu Condur?
Martisoarele pe care le-am de oferit sunt déjà tintite si luate. Bineinteles, ca pe mine nu ma voi uita. Pentru ca asa mi-am propus sa fiu. Pentru ca a te iubi inseamna oglindirea in ochii celorlalti.
Asa ca voi bate toate drumurile pentru martisoare exclusiv pentru mine.
Asteptarile mele din partea celorlalti sunt cam mari ce-i drept. Adica… imi doresc sa primesc. Dar un mic rasfat de martisor merge. Oare ce ar zice sotul, daca i-ai spune de achizitioanarea unei genti dama?
Nu are ce sa iti mai zica daca déjà ai cumparat-o. Ii spui, bineinteles, ca era la reducere. Ca a fost o intamplare si ca aveai nevoie. Restul de bani de pe card au fost cumparaturile pentru casa, si mai ales ca vine martisorul si deja l-ai scutit de drumurile pe la magazine, pentru timpul pierdut … In final, un motiv important este ca ti-a oferit un cadou minunat. Mai ales ca sunt reduceri pantofi Matar.ro si iti doresti sa achizitionezi si de aici ceva.
Pana la urma fiecare femeie merita o sarbatoare frumoasa de martie. O luna a iubirii cum este denumita mai nou. O luna a cadourilor. O luna care ne face fericite si ne este dedicata. O luna romantica si plina de vivacitate a intregii naturi.
 Baba Dochia isi arunca cu poticniri ultimele haine precum zarurile lui Caesar. Vine Martisorul ! Alea Iacta Est !

Un comentariu:

Diana spunea...

Cumparaturi nu-mi place sa fac... Daca-i musai, insa, cu placere! :) Dupa genti nu ma mai dau in vant... Am prea multe, deja, si nici nu le prea mai port... Pantofi da, cand e musai... :) Dar daca primesc, multumesc frumos, nu zic nu! Si e... Martie! Categoric ceva frumos voi primi - dar am si eu de oferit! Tot pentru ca e Martie! :)
Zile fericite!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info