Distractia jocurilor pe internet



Cand primesc musafiri, iar printre protagonisti se afla si copii, ma pregatesc sa caut rapid pe internet jocuri-gratis.ro. Numai cand vad ce fascinati si indemanatici sunt, ma simt tare depasita intr-ale internetului.

Vin generatii care vor schimba lumea si realitatea. Sa tii pasul cu mediul online, nu e chiar o joaca pentru cei mari. Cei mici, in schimb, se bucura tare mult cand au ocazia sa se distreze din fata computerului, comod de acasa sau din oricare alta locatie de pe o tableta.

Recunosc ca si eu am avut ceva incercari de a ma amuza pe internet cu diverse jocuri care m-au fascinat  prin inventivitate si ingeniozitate.

Recomandarile sunt din cele mai diverse, unele jocuri pentru copii fiind destinate baietilor, precum cele de strategie si cu masini, iar cele cu papusi si de gatit pentru fete. Asta, in mod evident.

Am avut acum ceva timp, ca prim candidat, o fina careia ii placea sa schimbe culorile rochiilor de la papusi, sa le puna peruci si sa le accesorizeze.

Baietii sunt foarte ambitiosi si vor sa prinda o anumita indemanare si strategie, la cele de cursa dorind sa ajunga chiar la nivele superioare, sau chiar sa isi depaseasca propriul record. Acest tip de comportament imi pare ca este un exercitiu destul de ambitios. Totodata, ca parinte e bine sa ai si o masura in a lasa copilul in fata computerului, astfel incat sa nu devina pentru el o alta realitate, ci sa invete lucrurile care i se potrivesc ca si personalitate.

Ce am mai observat la prietenele mele ca un mijloc de a-si impaca odraslele, e si acela de a le recompensa cu anumiti timpi pentru jocurile online, nu inainte, insa de a-si termina activitatea scolara sau o alta obligatie importanta ce face parte din educatie. Cred ca generatiile de acum au o oportunitate si o deschidere mult mai mare fata de cele trecute si vor avea si alte perspective in viata.

Pana la urma, copilaria e ca un joc si viata cu jocurile ei.

2 comentarii:

Fairytale spunea...

Al meu flacau cat e de mic si e tare pasionat de jocuri pe net, si doar asa sporadic l-am lasat. Din pacate generatia de azi nu mai stie de joaca adevarata!

Elly W. spunea...

In afara de Solitaire si Tetris nu imi place niciun joc pe PC. Bine, nici astea nu le-am mai jucat de ani de zile... :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info