La picior prin magazine



Se implinesc 20 de ani de la absolvirea liceului si e musai sa facem si noi colegii ceva, un remember al acelor ani. Daca rochiile ne-au lipsit atunci, fiind imbracati in stilul clasic de atunci cu camasi albe si fuste, respectiv pantaloni in culoare neagra, acum, ar merge sa fim imbracate in  rochii de banchet cat sa spargem tiparele conformiste.
Imi place sa bat la picior strazile limitate de buticuri si magazine cat sa iti faci o idee ce se poarta.
Imi aduc aminte cu nostalgie de vremea anilor ’90 marcati de spiritul rock. Daca aveai pantaloni de piele, erai mare. De cate ori ii vad pe umerasele din magazine mi se trezeste un instinct de furie in a-i cumpara.
Momentele in care bati ‘strazile’ din malluri te fac sa crezi ca am ajuns la un anumit progres fata de alte perioade. Magazinele cu raioane de haine dama imi starnesc curiozitatea si placerea imediata de a pasi pragul lor.
Rochiile au fost mai greu de purtat cu toate ca sunt foarte elegante si feminine. O rochie bine aleasa poate sa induca o silueta frumoasa si te scapa de ideea de a combina doua piese cum ar fi fusta si topul. E dificila aceasta combinatie, deoarece in garderoba ai tot felul de culori si croieli, dar si alte tipuri de materiale.
Bine, daca ar fi sa te gandesti ce ar trebui sa imbraci… cu siguranta orice femeie spune in final, extenuata de atatea idei si probe, ca nu are ‘cu ce se imbraca’.
Acum au aparut in magazine consilieri de vanzari care te pot ajuta sa probezi sau sa iti recomande cateva articole potrivite. 
La iesirile in oras, la plimbare sau la cumparaturi, dupa o plimbare indelungata, la shopping mai bine spus, nu stiu cine se poate abtine de la o mica siesta la un expresso sau cappucino scurt.

8 comentarii:

Diana spunea...

:) Cred ca eu sunt intre cei mai enervanti clienti! In sensul ca stiu exact ce vreau, stiu ca mi-e bun sau ba fara sa probez, platesc si plec fara a mai casca ochii! :) Daca ma trimiti in mall sau in vreun supermarket sa cumpar un ac ma duc tinta acolo, iau, platesc si plec! Nu-mi place sa merg la cumparaturi! :) Dar pantalonii de piele imi plac. :) Mai am o pereche, din anii de liceu, si-i port de cate ori sunt "la moda". :)
Seara minunat sa o petreci! Si... sa scriu: distractie frumoasa la intalnirea de douazeci de ani? Distractie frumoasa, oricum! :)

Elly W. spunea...

Ultims oara am cumparat o rochie acum vreo 3 ani. :)
Nu-mi place sa ma "sfatuiasca" cineva care ma vede cu totul altfel decat stiu eu ca sunt. Nu cred ca as putea primi sfaturile unei astfel de persoane :( Chiar nu cred.

Fairytale spunea...

Cred ca o sa fie o intalnire foarte emotionanta, mult succes la shopping!

e-provincia spunea...

Intalnirile astea cu fostii, din anii de liceu sunt intotdeauana peilej de shoping!

Anca spunea...

Diana- am si eu momente din astea, insa mai mult imi place sa vad, sa iau pulsul cu moda. Sa fac paralelisme cu alte sezoane trecute

Anca spunea...

Elly
si eu ma imbrac mai sport. De cand nu ma mai duc la un birou s-a dus tinuta office

Anca spunea...

Fairy, mersi
depinde si de colegi ce vor sa facem

Anca spunea...

e-provincia: nu pot sa zic ca nu

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info