Nunta si rochiile de seara



In urma cu doi ani am fost invitata la o nunta speciala in Mogosoaia. Mi-am dat seama dupa locatie ca va fi o seara speciala, nu numai pentru miri, ci pentru toti din cei prezenti. Atunci m-am gandit ce rochii de seara vor imbraca nuntasele. Mi-am facut o mie de proiectii si vise. Din culorile excluse pentru invitatii unei nunti ar fi negrul sau albul. Nu poti concura cu mireasa, dar nici negru nu poti purta cu sobrietate.
Rochiile de seara pentru evenimente deosebite, din matase, satinate ori din voal, cu umerii dezgoliti si cu o trena ce atinge usor pamantul, sunt visul tineretii mele.
O rochie face totul. Nu mai e cazul sa porti accesorii, poate doar o pereche de cercei stralucitori si un plic ce se asorteaza cu pantofii sau sandalele, dupa caz.
Fiind invitata din partea nasei, care imi e o prietena buna nu puteam sa ratez aceasta ocazie. Vine si imi spune la randul ei ca a gasit o comanda pentru rochii de nasa. Incantata ca a gasit ceva potrivit evenimentului si a avut ocazia sa isi aleaga din ‘arsenalul’ pus la dispozitie s-a ocupat si de celelalte atributii.
Atunci a fost perioada in care ne-am tot telefonat. La ce ora ne vedem, cine vine sa ma ia, cum o sa fie locatia si cine mai vine.
Te gandesti, fara sa vrei la celelalte invitate, cum vor veni imbracate. Imi inchipui ce a fost pentru prietena mea, ea fiind in rolul de nasa. Intotdeauna barbatii, imi pare ca se pot imbraca foarte usor, fara prea mari batai de cap.
Pentru vestimentatie, trebuie sa te gandesti la machiaj, la coafura, la stil, iar pentru burlacite sa prinda buchetul de mireasa. Nu stiu, zic. Poate si acesta a fost un vis.
Un vis frumos de a fi partasa la cele mai frumoase evenimente din viata ale celor apropiati noua.

2 comentarii:

CARMEN spunea...

da... sentimente extraordinare :) Un amestec de bucurie si nerabdare. Asa este intotdeauna inainte de invitatiile la petrecri: nunta, banchet, revelion si chiar si pentru un spectacol de opera. Si nu doar femeile sunt preocupate de ce vor imbraca si ce vor asorta tinutei! Minunate momente! :)

Elly W. spunea...

Eu sunt cam paralela cu nuntile. Ma cam feresc de ele. Nu sunt evenimentele preferate de mine. Dar, da, daca vrei sa mergi, e o intreaga tevatura pentru a avea o prezenta cat mai placuta acolo :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info