Poster dintr-o fotografie

Pentru ca sunt foarte multe programe sau gadgeturi care apar cu tot felul de utilitati, va prezint un site pentru crearea unor postere din fotografiile dorite. Acest site poate face la dimensiunile dorite o fotografie pe care ne dorim sa o avem chiar la o dimensiune naturala.
Site-ul pe care vreau sa vi-l prezint este http://www.blockposters.com/ usor de utilizat, ca mai toate programele de gen, care incep prin uploadarea unei foto, dupa care vom urma niste pasi extrem de simpli pana la finalizarea unor imagini pe care urmeaza sa le printam.
Sper sa va placa,
Enjoy

3 comentarii:

CARMEN spunea...

eu am de cativa ani Ulead Photo Express 5 SE - un program care deasemenea inlesneste modificarea dimensiunilor unei fotografii, fara a-i stirbi calitatea. Deasemenea se pot face mici corecturi - rotire de la 1° la 359° sau corectarea luminozitatii sau al contrastului. M-am obisnuit cu acest program si m-am specializat în a face chiar si colaje din mai multe fotografii, pe un poster.
Multumim pentru sugestia blockposter!
o seara minunata, Anca draga! ne re-vedem peste cateva ore la MfC :)) pup

Anca spunea...

Suna promitator programul recomandat.
E bine de stiut :)
La MFC ne vedem, sigur
Mersi

Elly W. spunea...

Bine de stiut. Cine stie, intr-o zi poate fi foarte util.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info