Schimbari si achizitii de primavara


Pentru aceasta primavara imi doresc mici schimbari prin locuinta atat cat sa schimbe confortul personal. Daca vorbeam de amenajari interioare, acum ma gandesc si la alte viziuni care sunt necesare unei locuinte.
Daca faci o introspectie a stilului de viata, iti vei da seama ce mult conteaza tabieturile si un anumit comportament asupra activitatilor zilnice, precum mesele, dieta, siesta si nu in ultimul rand somnul.
In stresul acesta de care nu ne mai dezbaram facem tot felul de proiectii negative si ne axam mai mult pe mediul inconjurator decat in interior.
Va mai spuneam si de prietena cu care mai schimb pareri despre stilul de viata, mai ales cel cotidian. Pe noi ne napadeste mai mult stresul. Odihna, care trebuie sa fie importanta si pe care o tratam cumva cu superficialitate. Citeam prin reviste de gen cat de importante sunt asternuturile pufoase de pat sau cele matasoase.
Bun.
Atunci stau si ma gandesc… De ce nu mi-as face un cadou pentru luna martie o lenjerie de pat cu o cromatica deosebita si calitativa ?
Si… asa, am auzit de lenjerii pat Pucioasa
Am inceput sa am incredere in produsele romanesti pentru ca isi pastreaza atat calitatea si decenta preturilor. Iar cele la reducere, sunt o adevarata investitie.
Deci, voi face schimbarile in casa, care sunt necesare din timp in timp. Odata cu primavara iti doresti o inviorare si chiar insufletire ale lucrurilor.
Cat despre mobilier, acesta a mai fost imbunatatit. Varianta sigura de comanda pentru lenjerie ar fi de pat dublu. Livrarea se face la domiciliu, o modalitate la indemana in ultimul timp pentru cumparatori. O alta amica mi-a mai spus, ca atunci cand face delegatii prin tara se si pregatea pentru achizitionarea confectiilor autohtone, care ajung mai greu in capitala. Le lua chiar la pret de producator.
Culoarea anului se spune ca este cea de orhidee, dar cromatica de culori calde mi se potriveste mult mai mult. Insa, si cele cu imprimeuri, sunt foarte elegante.
Oh, pana la urma sunt pregatita pentru noi achizitii, dar si pentru o primavara frumoasa, eleganta si odihnitoare.
Ar fi o idee geniala si pentru un cadou de nunta, pentru cei doi tineri viitori miri la care voi participa in vara.

Un comentariu:

Elly W. spunea...

Stau si ma gandesc ca avem in casa atatea lenjerii incat nu vad cand s-ar folosi... Am primit, am cumparat...si-am umplut dulapurile.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info