Credeti in energii?



Auzisem demult de energiile pe care le au oamenii, in general, cu analizarea aurei, cat de afectata este aceasta, despre vampirii energetici si cum te poti incarca energetic numai cu o piatra sau cu picioarele pe pamant prin iarba umeda de roua diminetii.
A fost doar o etapa a vietii in care tot auzind din acestea am zis sa o las mai usor ca nu-i a buna si imi ziceam 'Eee prostii!' Gandeam ca tot ocupandu-ma de genul acesta de preocupari voi muri de foame, ca viata va trece peste mine cu toate energiile ei iar eu voi ramane tintuita undeva de o piatra, eventual de gat.
Adunandu-ma de pe "drumuri calatoare" am ajuns sa cred ca energiile cuvintelor, a starilor, a comportamentului si actiunile celor din jur iti pot crea anumite simtaminte cu tot felul de variatii.
Cu toate practiciile crestinesti, raul ataca asa cum poate mai bine. Cum te simte putin cu garda jos te ataca in fel si chip. Unor persoane, dovada ca folosesc cuvinte nehotarate si nu ii nominalizez direct, raul lor pe care ti-l poarta parca incearca sa te impunga sub orice forma
Am vazut la televizor o persoana publica din domeniul artistic, care e foarte placuta de altfel, care se roaga numai atunci cand bea si apa. Si, mi-am zis: Ce tare !
Va spun chiar functioneaza! Si atunci cand faci inchinaciune unei bucati de paine pe care o mananci e cu totul altceva. Sa avem grija de sufletele noastre!
Sa dam slava pentru fiecare zi si lucru pe care il putem face, pentru fiecare pas, pentru fiecare gand, pentru fiecare privire, altii compenseaza datorita unor boli sa nu aiba parte de asa ceva si isi compenseaza simturile. Sa ne bucuram pentru fiecare raza de soare, pentru fiecare gand pentru care Dumnezeu ni le-a daruit cu un scop anume pe acest pamant.

4 comentarii:

Minnie Max spunea...

Cred ca energia negativa este cea mai rea din toate si ca te poate afecta foarte rau..... asta cred cel mai tare din propria experienta si de aceea incer sa fiu cat mai pozitiva!
;00
Iti doresc o zi plina cu energie pozitiva! :))

Fairytale spunea...

Sa stii ca exista oameni care au o energie negativa si o raspandesc in jurul lor. Cred ca o atitudine pozitiva ne face mult mai bine atat psihic cat e greu, insa e greu sa ne autosugestionam.

CARMEN spunea...

eu cred si asa imi explic si dorinta oamenilor de religie. Biserica - în interpretarea mea, este locul în care vin persoane cu ganduri curate, care transmit ganduri bune si iubire. Forta acestor ganduri si suflete, creeaza o forta pozitiva, numita Sfânt sau Divinitate.
Persoanele rele, emit energie negativa si pot produce cuiva dureri de cap sau chiar afectiuni fizice mai grave.
Cine se lasa prada gândurilor negative, nu trebuie sa numeasca sirul esecurilor "ghinion" pentru ca acela este singurul vinovat. Gandurile rele lovesc ca un bumerang.
Iti doresc o zi minunata, acum la inceput de primavara! Sa fii inconjurata doar de energii pozitive! :)

Mirela spunea...

da cred in energie,si din pcate sunt prea multe negative...

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info