Curatenia de primavara

In primul rand, dupa o devirusare a computerului, pentru ca era necesara (niscaiva virusi care mi-au dat de furca) am inceput sa fac curatenia de primavara.
Asa cum se intampla la inceput de sezon, nu iesim bine dintr-o sarbatoare ca si intram in pregatirile urmatoareia, datorita tehnicilor de marketing ce ne fac sa cumparam tot felul de obiecte, creandu-ne impresia ca avem nevoie sau ne atrag pentru ca sunt frumoase ori in trend. Si, uite, asa ne umplem de tot soiul de catrafuse pe care eu, una, le tot mut de colo-colo. Le impachetez, le gasesc locuri cu gandul ca, daca imi vor trebui.
Eh, si de data aceasta am zis sa le fac 'felu'. Oricum stiu ca legea lui Murphy functioneaza. De bine ce te descotorosesti de ele, taman atunci zici 'vai, ce mi-ar fi trebuit'.

Cu toata dragostea si atasamentul fata de tot felul lucruri, mi-am ales o zi cu soare si m-am pus pe treaba.
Am strans o gramada de lucruri si lucrusoare, poate unele au fost nefolosite sau primite cadou, dar care si-au pierdut demult valoarea si farmecul si sunt doar o istorie ce ne tine pe loc.

Foto: dreamtime.com

5 comentarii:

coco spunea...

se cere o curatenie generala...in toate cele!!!

Anca spunea...

daa, I'm in action :))

Diana spunea...

Si noi ar trebui sa purcedem la o curatenie generala! Dar mi-e asa de leneee! :)) Trebuie sa caut o bagheta fermecata! ;)
Zile fericite iti doresc!

CARMEN spunea...

si eu am facut acelasi lucru - vineri si sâmbata :)) Am golit dulapurile si toate sertarele, am sortat drastic si m-am debarasat de tot ce nu mai este neaparat necesar.
Mai am weekendul acesta, geamurile, perdelele si podelele, voi reusi, pentru ca sotul meu ma ajuta si lucram cot-la-cot.
te pup. Un start bun în noua luna, aprilie!

Anonim spunea...

nu vii si la mine? am mare nevoie de un sortator! ca eu ma inmoi cand le vad, imi aduc aminte de une le am, ma gandesc ca poate anul acesta o sa am timp s afac tarta aia ... pentru care forma x e numai buna, si tot asa... asa ca pana la urma nu arunc mai nimic, le mut, precum zici dintr-un loc intr-altul si atat. Momentan le-am mutat de pe parter in cutii in subsol, acum ca mi-am marit spatiul, probabil o sa le mut inapoi in dulapuri... doar doar mai arunc una-alta pe drum :D hihihi.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info