Ce masina v-ati cumpara?



Amicul meu si-a luat carnet de conducere de ceva timp si multi ani la rand imi tot spunea de faptul ca isi va strange bani pentru achizitionarea unei masini. Si eu stiu bine pe propria-mi piele beneficiile unui autoturism.
Am apreciat foarte mult vointa lui de-a urma o scoala de soferi, atata vreme cat are si o anumita varsta si nu mai ai curajul acela al tineretii. Cu cat trec anii, cu atat devii mai prudent, mai prevazator si nu numai ca fire dar si cu cheltuielile.
In fine, dupa o buna bucata de timp aud ca si-a luat carnetul. A facut totul in secret ca nu cumva in cazul in care ar pica vreun examen sa auzim, noi - prietenii. Am aflat inainte sa ni se confeseze, pentru ca am avut sursele mele, dar am asteptat sa mi se laude. Ce sa fac?!
In cele din urma asteptam sa testeze piata. Asa, am inceput sa cautam masini de vanzare, pentru ca nu si-ar fi luat in leasing. I-a cazut in sarcina sa caute masina mult dorita.
Nu stiu daca imi doresc un anumit tip de masina, pentru ca stand, analizand si punand in balanta ajungi sa te gandesti la cat de practica ar trebui sa fie, in cele din urma. Ca dupa mine, ar fi fost dupa culoare, dupa confortul interior sau cine stie alte farafastâcuri.
D-abia astept sa ascultam muzica. Am multe posturi de radio preferate. In timp ce merg cu masina imi place ca motorul sa nu se auda, masina sa fie silentioasa, sa ia virajele usor si sa nu consume mult.
Ideea de a scapa de orarul trenurilor sau al microbuzelor ma face deja fericita. Sper sa nu faca pe niznaiul si sa spuna ca in vacanta de vara are treaba si nu vom merge la mare.
Achizitionarea unui automobil, in mare parte, e simplificata prin oferta generoasa gasita in urma cautarilor.
Voi, ce masini v-ati cumparat sau doriti sa le aveti?

8 comentarii:

Fairytale spunea...

Visul meu e o Skoda Fabia, insa aceasta e o masina de femei. Ar merge o Skoda Octavia pt prietenul tau, insa pentru inceout i-ar trebui ceva mai mic.

Anca spunea...

Mersi, ne punem pe cautat :)

CARMEN spunea...

;) dupa ce conduci o vreme BMW, nu mai vrei alta masina, decat un BMW! ;))

Anca spunea...

:) Multumesc, Carmen!
strang pareri ... si sa iti spun ceva ;) si mi imi place marca :)

Minnie Max spunea...

Sunt de acord cu Carmen..... :))
BMW-ul este super!

Mirela spunea...

Pe drumurile românești merge excelent Skoda Octavia, de fapt și pe cele europene merge foarte bine. Arată foarte bine și chiar este o mașină tare, înaltă, puternică, are de toate: airbaguri, climatizare, etc, eu o recomand! Baftă! Un weekend excelent! :)

Anonim spunea...

hahaha.... prin jur am observat ca conteaza foarte mult ce masina ai condus prima data. Daca este una de care ai fost multumit, cu greu mai schimbi. Prietenul meu s-a lipit de grupul Fiat, si desi schimba marcile, ramane in cadrul grupului, pentru ca a fost multumit. Acelasi gen de fidelitate am remarcat si la iubitorii grupului Volkswagen. :)

Si de ce nu, poate ca si batrana noastra Dacie are fanii ei!. Pup. E.

Anca spunea...

ooo, da si Dacia e buna, in variantele ei :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info