Cu ce va innoiti de Pasti?


Pentru ca s-a imprimavarat si toata natura a explodat in lumina si flori suntem cu mult mai vioi si incantati ca am scapat de vremea inchisa si foarte rece. Am scapat chiar si de hainele groase de iarna si de incaltamintea robusta.
E o traditie nescrisa ca in fiecare inainte de sarbatorile pascale sa iti cumperi ceva nou, mai ales pentru cei mici – traditie – care devine un obicei pe care nu iti vine sa nu il respecti. Cel mai la indemana pentru familisti, este sa achizitioneze incaltaminte copii, pentru ca acest accesoriu este cel mai important, pentru simplul fapt ca sunt in crestere si este cu mult mai practic. E mai bine sa iti stii copilul imbracat si incaltat cu ceva nou, decat jucarii pe care si asa le are in saci.
Zilele acestea cu soare am iesit in oras sa iau pulsul capitalei. Sa vad ce se mai poarta ce este in trend. Imi fac un wishlist cu ce mi-as dori anul acesta de Paste si ce voi purta in diverse ocazii si voi lua netul la rasfoit.
In vara voi fi prezenta la un eveniment special. Pentru seara m-am gandit ca am o rochie little black dress si ar merge sa o asortez cu o pereche de pantofi dama cu varf ascutit
Cred ca ar merge de minune. Am scapat si totodata imi si plac.
Tocul mi-as dori sa fie de inaltime medie si chiar mi-ar placea ca acestia sa aiba cateva insertii de lac. De asemenea, culoarea lor va fi inchisa, desi se poarta si culori foarte vii, neon. Imi fac impresia ca atrag privirile. Bineinteles ca atentia va fi asupra picioarelor.
In fine, conteaza foarte mult alegerea pe care o faci si ce ti s-ar potrivi pentru a fi o prezenta cat mai placuta.
Pentru pantofii de zi cu zi, cel mai bine ma impac cu balerinii. Sunt foarte comozi si exista o multitudine de modele. Asadar, m-am uitat la o lista de pret balerini de piele si mi se pare ok.
In final ma innoiesc de Pasti cu lucruri practice pentru vremuri destul de dificile chiar daca am iesit din iarna doar calendaristic.

3 comentarii:

Minnie Max spunea...

DE OBICEI NU COMENTEZ LA GENUL ASTA DE ARTICOLE UNDE SE FACE RECLAMA, URASC RECLAMA, DAR DE DATA ASTA M-AI ATINS...... PANTOFII!!!!!!!!

Iubesc pantofii si dupa atatia ani tot consider ca nu am de ajuns! :)))
Frumoase modelele siteului respectiv! :)

Anonim spunea...

super site! Imi place. Eu, o obsedata si de pantofi si de genti, nu ratez niciodat aocazia sa mai descopar! :) Merci pentru idee.

Anca spunea...

da si mie mi-au placut pantofii.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info