Cum se descurca firmele cu taxele si impozitele


O cunostinta de a familiei noastre lucreaza la o firma de contabilitate si eu nu prea stiam ce este o firma specializata pe servicii de audit financiar. Termenul acesta este deseori intalnit si cred ca oricine si-ar dori sa isi tina afacerile sub o evidenta exacta si propice apeleaza in cele din urma la o astfel de firma.
Managerii si antreprenorii doresc sa isi tina sub control afacerile si se gandesc cum sa plateasca taxe mai mici si sa aiba o evidenta a cheltuielilor precum salarii, evidenta contabilitatii, audit, consultanta financiara si fiscala.
Faptul ca peste tot la institutiile de taxe si impozite este foarte mare aglomeratie nu iti poti permite nici macar ca si timp sa trimiti pe un angajat sa iti faca aceste servicii si este mult mai convenabil sa contactezi o firma de specialitate.
Imi doresc demult sa am o mica afacere si de aceea ma bucur de orice informatie din acest domeniu. Nu se stie niciodata. Uneori informatia e mai pretioasa decat un sac de bani. Si, oricum daca ai avea pe un om de baza, cum s-ar spune, care sa iti rezolve treburile financiare ale firmei, nu ar face fata nici ca timp si nici ca profit.
In ziua de azi trebuie sa pui totul in balanta. Pentru a manageria afacerile, inseamna multa maturitate, momente de cumpana cand trebuie sa iei decizii si nu in cele din urma se rezuma si la profit.
Chiar daca la inceput merg mai greu, cu timpul daca ai prins ‘cheia’ ai drumul spre succes.
Foarte mult conteaza si oamenii dimprejur, partenerii si chiar clientii.
Firmele din ziua de azi se lupta insa cu birocratia. Tot felul de hartii, hartogaraie, taxe si impozite. Ingreuneaza atat de mult sistemul, incat foarte multi si-au inchis afacerile.
Probabil, de aceea au aparut si aceste firme de servicii profesionale care vin in intampinarea firmelor cu servicii complexe ce diminueaza efortul, timpul si banii.
Oricine are nevoie de servicii de audit financiar poate gasi orice informatie pe internet.
Firmele de servicii de contabilitate sunt esentiale pentru o firma care nu doreste sa se poticneasca de sistemul anevoios al taxelor dar sa si respecte in acelasi timp legislatia in vigoare.
Un hatis cu ite, chichite si mai ales cozi la ghisee. 
Acum am inteles ce face acea cunostinta a mea la firma, ca au un volum foarte mare de munca si au din ce in ce mai multi clienti, pentru ca multe firme, asa cum am mentionat mai sus, au mare nevoie de aceste servicii.

2 comentarii:

Diana spunea...

Valeu! E jale cu evidentele in RO! :)) Acum, de bine, de rau, declaratii si alte alea pot fi trimise si online, nu doar prin posta... Am renuntat la conta in 2011 - un "sac" de bani as zice ca dus a fost, dar mai bine asa! Ca eram deja "nervoasa la cap"! Aveam creierul taietei la cate modificari la modificarea modificarii fac astia din guvern!

Tot uit sa-ti scriiu: candva ai postat link spre siteul "toondoo"... Am accesat, am facut cont si ma joc pe acolo "desenand" de cate ori am ocazia! Multumesc pentru jucarie! :)

Diana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info