De ce sunt gelos?

De ce suntem unii dintre noi gelosi? De ce, atunci cand stam la o cafea privirea iubitului nostru aluneca peste umarul nostru masurand alte persoane din cap pana in picioare?
Pai, suntem gelosi pentru ca eu ti-am dat gajul intalnirii noastre. La baza sta increderea pe care ti-am acordat-o ca si interlocutor. In cazul in care persoana afectata si intr-un fel 'inselata' de asteptari ii va spune ceea ce o deranjeaza, i se comunica imediat pentru a se rezolva conflictul, pe un ton mirat a fi mult prea gelos si ca s-ar supara aproape pentru nimic. Mai sa fie. 
Desi, eu nu am fost o persoana care sa faca cercetari amanuntite scotocind si scormonind prin telefoane, adrese de mail, aceste lucruri se simt imediat si sunt mult prea vizibile. Aceste lucruri nu se probeaza. Nu ai o proba concreta pentru o privire sau un gest. Poate sa ii faci un selfie :)
In cazul in care ai in fata o persoana care neaga cu tarie aceste lucruri, imi pare atat de infantila situatia si mai mult de atat si prin varsta pe care o are, incat ma gandesc ce ai face pe mai departe cu un asemenea caracter.
In cazul unor probleme mult mai serioase, de viata. In fata unor incercari si presiuni ale cuplului, se va uita tot peste umarul tau? 
Cu siguranta, da.
Cu aceste persoane trebuie sa vorbesti ca si cum nu s-a intamplat nimic si nu ai vazut nimic. Si pana la urma trebuie sa iesi cu alti prieteni care te vad pe tine mult mai bine decat acele persoane care sunt mintea si privirea aiurea. Risipa de timp. Pai, tu crezi ca  cineva iese in oras, sa fie spectatorul unei piese de teatru proaste? Hai, sa facem o incercare sa iesi  si sa iti incantati privirea precum un voaior si vezi daca ai mai multe sanse ca scaunul din fata ta sa fie ocupat. O sa fii martorul unui tablou al vietii in care oamenii isi joaca rolurile mult mai bine. Si nu stiu daca ai cu cine aplauda.
Nu stiu de cate bisuri au aceste persoane nevoie.


4 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

Gelozia este o boala grea, cred ca un dintre cele mai scarboase de pe lumea asta :D ... uneori ne imbolnavim de ea fara sa ne dam seama si suferim din cauza ei. Cel mai bine este sa taiem raul din radacina decat sa creasca in noi precum o poama acra!

Diana spunea...

Gelozia... Cand iubitului / iubitei ii fac ochii in cap precum girofarul si obiceiul e deranjant pentru celalalt mai bine se despart din prima - parerea mea.
Ma cam irita zisa ca "cine nu-i gelos nu iubeste cu adevarat". :)
Gelozia m-ar obosi. :)

Anca spunea...

Ochi verzi - problema nu sunt cei care sufera din cauza ei, ci cei care o mentin.
Am impresia ca si ei au o placere in a gelozi
cazuri si cazuri

Anca spunea...

Diana- si pe mine ma oboseste groaznic. cu atat mai mult sa am pe cineva in preajma care sa genereze discutii care nu se mai termina. liantul relatiei fiind acesta. culmea. ceva de genul ca soarecele si pisica
daaa si mai ales cu faza cu gelozia si cu a iubi ... da

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info