Miercurea fara cuvinte

Miercurea fara cuvinte editie saptamanala sustinuta de Carmen.




10 comentarii:

CARMEN spunea...

superbe! vaaaai ce dor mi-e de lacramioare! avem in gradina dar anul trecut am mutat bulbii în alt loc... sper sa nu se fi suparat si sa mai iasa!
Happy WW!

Diana spunea...

Lacramioarele sunt atat de gingase! Pana si numele e... gingas. :)
Senin sufletul sa-ti fie!

Spunsieu spunea...

Mie imi place sa ii zic "margaritar", toata viata mi-am dorit un parfum cu acest parfum delicat!

Vulpita Calatoare spunea...

Parfumul margaritarelor tale a ajuns pana la mine!
Numai bine iti doresc!

Denisa spunea...

Lăcrămioarele sunt florile mele preferate <3
Sărbători cu bine, Anca!

Fairytale spunea...

Lacramioarele sunt superbe, nu le-am vazut deloc prin piete ca as fi luat si eu cateva. Iti doresc un Paste fericit plin de liniste si multa lumina in suflet!

CARMEN spunea...

Fie ca sarbatorile Sfintelor Paste sa te gaseasca sanatoasa si fericita, sa iti daruiasca pace si liniste sufleteasca, sa iti intareasca increderea si speranta într-un viitor luminos.

Vulpita Calatoare spunea...

Paste fericit cu Lumina si bucurii!

Vienela spunea...

Maine dau o fuga prin piata, poate gasesc si eu margaritare pe la vreo batranica. Mi-e dor de parfumul lor gingas... :)

Anonim spunea...

eu am in curte, abia mi-au inflorit primele, mi-am pus cateva in casa si mi-a umplut casa de prospetime.
cat despre parfumuri, Yes Rocher a scos un parfum de lacramioare de curand. Si mai este si editia anuala limitata a lui Guerlain "Muguet", dar aia e pentru colectionari. :) Pretul este mai mult decat prohibitiv. Dar merita incercat intr-o parfumerie.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info