Miercurea fara cuvinte

 Inainte de 1 Mai e Miercurea fara cuvinte  sustinuta de Carmen



9 comentarii:

Liviu Bimbea spunea...

O zi bună, liniștită și frumoasă îți doresc ! Să ai spor la tot ce faci !

Maria spunea...

irisii si gladiolele sunt florile mele preferate
si freziile
o zi minunata!

Fairytale spunea...

O adevarata pata de culoare, foarte frumosi irisii!

Vulpita Calatoare spunea...

Multumim pentru irisi! Sunt minunati!
Toate cele bune iti doresc!

domnuio spunea...

Tare-mi plac și florile și culorile lor :) !

Anonim spunea...

Chiar nu e nevoie de cuvinte. O floare atât de delicată. In plus culoarea mea preferată. Te pup. E.

Iulisa spunea...

Sublime si incantatoare imagini,a reusit sa imi incante realmente privirea. SUPERB!!!
O zi senina îti doresc !

Silvia spunea...

Minunate flori!

Silvia spunea...

Minunati irisi! Adevarati!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info