Petrecerea timpului liber pentru copii


In anumite zile mai ies cu prietenele insotite de princhideii lor. Si, asa, alegem si parcurile in care au locuri de joaca.
Sunt la curent cu tendintele de imbracaminte, cu tot felul de accesorii si, nu in ultimul rand, cum sa te porti cu ei.
Am o mare admiratie pentru una dintre mamici care si-a invatat copilul sa exploreze el lumea inconjuratoare, fara sa il sperie, sa ii puna oprelisti cu anxietatile ei de mama. Sunt convinsa ca ii urmareste cu atentie actiunile copilului, chiar de acesta se catara pe un gard foarte inalt. Asa, copilul a invatat sa isi tina echilibru mai bine, sa fie un copil hotarat care stie ce vrea si nu un copil sperios sau stresat.
A capatat o alura de copil linistit, cuminte si incantator.
Prin peregrinarile prin parcuri sunt spatii imprejmuite cu trambuline copii, locuri in care copiii isi pot descarca toata adrenalina, pot sa invete sa sara, sa se dea peste cap fara a se rani. E o distractie mare pe ei, sa sare cat pot ei de inalt.
Aceste trambuline sunt mult mai sigure datorita plaselor de siguranta.
Dar, tot vazand si reflectand din punct de vedere al afacerii, cred ca este o varianta de a te lansa astfel in afaceri sau chiar pentru salile de sport. Sau poti sa inchiriezi si pentru petrecerile de copii aceste trambuline.Stiu ca in alte imprejurari firmele de petreceri vin cu arlechini si cu un ‘painter’. Si,aici, pot mentiona ceva, pentru ca stiu pentru ca am fost si eu odata craciunita la evenimentele din iarna si cred ca e un bussiness in toata regula.
In alta ordine de idei, e un mod ingenios de a-si petrece timpul liber un copil si totodata benefic pentru controlul echilibrului.
Meetingurile de pana acum cu prietenele au fost foarte dragute. Printre altele mai vorbim si de beauty si fashion.
Unele mame sunt moderne. Si nu neaparat ca isi permit. Au foarte multa informatie la indemana. Totul se gaseste pe internet. Asa, ca prietenele care ma citesc d-abia astept sa imi completeze cunostintele in materie. Si va fi si un motiv de discutie in intalnirile noastre.

3 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

Mama care are curajul sa isi lase copilul liber sa invete singur, mi se pare o super-mama! De multe ori ma gandesc ca de as avea un copil mi-as dori sa ma port la fel, cu toate ca m-as sugruma cu propria frica. Nu cred ca imi va reusi dar de incercat voi incerca! :)))

Vienela spunea...

Tin minte cum, intr-o zi indepartata, pe cand Ionut al meu avea doar cativa anisori, impreuna cu alte mamici din blocul meu am jucat pititea, in timp ce copiii nostri se dadeau in leagane si tobogane... Oare eram normale? :))))

Anonim spunea...

hahaha! vreau si eu o trambulina din aia, cred ca e mai mult pentru gradina. In casa avem deja un leagam, o masina, covorase de spuma... arata ca o menajerie, daca mai pun si trambulina pot sa deschid parc de distractii.
dar evident, tot mai interesante snt scaunele, canapelele, scarile, obiectele reale. volanul de la masina lui tati e muult mai fascinant decat cel de la masinuta de jucarie. :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info