Simfonia lalelelor in acest weekend la Pitesti!

Simfonia lalelelor va avea loc in data de 10-13 aprilie la Pitesti si este sustinuta de constructorul auto Dacia.
In cadrul evenimentului ce aniverseaza a 37-a editie vor avea loc spectacole de folclor si muzica usoara, vernisaje, simpozioane, parade si competitii sportive (cros, tenis, handbal etc.).
Pana acum au fost plantati in Pitesti peste un milion de bulbi de lalele si peste 146 de soiuri din toate grupele botanice.
Dacia este partener traditional al manifestarilor locale fiind si cel mai important angajator din Arges.


8 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

parca m-as duce o fuga, daca ar fi soare :)

Anca spunea...

as veni si eu cu mare drag... daca ar fi fost vremea buna ne-am fi organizat, pana la urma, sa dam o fuga

IULISA spunea...

Simfonia lalelelor?
Sau e vorba despre altceva ?

Anca spunea...

Iulisa - multumesc muuult
uf, imi pare asa rau, nici nu vad cand omit ceva, pur si simplu sare din ochi

Cristi spunea...

Pacat pentru pitesteni ca este o vreme de iarna aproape.

irina spunea...

faina ideea, dar... la Pitesti, unde mai exact? :)

Anonim spunea...

Si niste poze, ceva? este prima oara cand aud de acest eveniment, suna foarte interesant. Merci, Anca pentru toate informatiile despre evenimente. :) ma mai tin si eu la curent. E.

Anca spunea...

Am primit si eu acum fotografii de la o prietena care a fost.
Am vrut sa ne strangem cateva fete, dar s-a anuntat o prognoza meteo urata

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info