Ce reduceri apar in materie de cumparaturi

In mare parte a timpului pe langa hobbyuri incerc cu indarjire sa imi fac niste achizitii pe care mi le doresc sau le-am ravnit candva, asa ca dau buzna prin magazine, aruncandu-mi o privire cu intentia de-a localiza acele produse pentru care leg o afinitate instantanee. Lucrurile mai sofisticate, care nu se pot achizitiona oricand si oricum le dedic pentru zilele speciale de reduceri, asa cum este Black Friday. Imi amintesc ca acum doi ani, curioasa din fire ma uitam pe net si deodata vad o reclama la un aparat foto cu o reducere substantiala. Stiam ca il voi lua. Desi, era inaintea programului de deschidere al unui magazin obisnuit, reducerile incepusera dis-de-dimineata. Atunci, am sarit in sus de bucurie si emotie siam si inceput sa ma pregatesc, banii erau de ajuns. Totul era sa plec in fuga. Ai mei se uitau ciudat, ca la acea ora matinala eu doream sa achizitionez un lucru pe care nu il achizitionezi in fiecare sezon. Aveau o atitudine ceva de genul, ‘Take it easy’. Eu, nu si nu, ca s-a deschis magazinul si am auzit si la radio ca ne cheama, pe noi clientii. Asta era prea de tot pentru ei, mai ales la acea ora la care nici cafeaua nu se bause. Am mers cu cineva spre magazinul cu pricina. Insotitorul mustacea si avea un mers neincrezator. In momentul in care ne-am apropiat de mall vedeam furnicarul de oameni incarcati cu niste cutii mari cu tot felul de produse. Cumparatorii erau camuflati si flancati de acele cutii imense. Atunci nu m-am putut abtine si strig la insotitorul meu. ‘Vezi, s-a deschis magazinul mult mai devreme pentru Black Friday! Poate nu mai gasesc aparatul! ‘Sa vezi ce iti fac! Daca nu il mai gasesc’ mi-am spus in final in sinea mea. Odata intrati in magazin, zareai palcuri de oameni care erau in fata vreunui produs. Instantaneu curiozitatea te indemna sa vezi ‘ce o fi acolo oare?’. Minunatul aparat de fotografiat a fost achizitionat in toata tevatura aceea de neuitat. Ceea ce ma determina sa particip si la Black Friday Romania 2014. Desi e o zi vineri neagra, aceasta iti poate purta noroc, precede ziua Recunostintei de pe taramurile Americii si chiar daca este o sarbatoare asimilata si de europeni, e o zi benefica pentru cumparaturi, chiar avantajoasa. Déjà, imi propun sa fac un lucru deosebit cu aceasta ocazie, anul acesta, chiar daca ar fi sa stau la coada noaptea in fata magazinului. Aglomeratia de dinaintea acestor sarbatori este una previzibila, deoarece si magazinele au invatat cateva lectii din anii precedenti. In vanzari trebuie sa fie o paritate in beneficii. Atat eu ca si cumparator, cat si cel care vinde. Trebuie sa fie toata lumea multumita.
Imi place forfota din magazine, imi place sa privesc produsele noi, marcile si noile modele de produse imbunatatite din punct de vedere tehnic. Alergatura din acea zi a meritat si totodata a fost si distractiv. Nu iti vine sa crezi ce comportament abordeaza clientii in anumite situatii.
Sunt gata de atac pentru Black Friday din acest an. Let’s fun!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info