Cum va petreceti timpii morti la serviciu, in masina sau in metrou?

Cand suntem la serviciu, in autobuz, metrou sau tren avem parte de timpi morti care te fac sa iti fuga gandurile aiurea.
De o vreme incoace lumea se relaxeaza la serviciu cu tot felul de jocuri.
Multi suntem in tema cu ce ni s-ar potrivi. Mobilele inteligente conectate la net parca iti tin de urat si eliberezi tot stresul asteptarii.
Aceste obiceiuri sunt tot mai frecvente. Prefer sa nu ma mai uit la ceilalti din masina din diverse motive. Mahjongul ruleaza pe ecran si ma capteaza. Parca sunt mai binedispusa. Daca inainte oamenii dezlegau rebusuri sau faceau sudoku, acum tehnologia e la mare varf. Mai alternam si cu cate o muzica ceva. E o calatorie funny si vrei sa te simti confortabil. Ma enerveaza momentele acelea cand in metrou ne uitam unii la altii si ne analizam. Metroul cu huruitul lui pe sine cu doamna exasperanta care anunta fiecare statie si care te fac sa iti pierzi rabdarea. Tinerii sunt mult mai inovativi decat generatiile mature. Desi si acestea  din urma ar putea sa isi depaseasca handicapurile tehnice si sa isi exerseze memoria, atentia prin invatarea unor lucruri care stimuleaza prin culoare, prin strategia de joc si chiar prin buna dispozitie. Prin jocuri se pot invata si dobandi noi aptitudini de care avem tot mai mult nevoie pe mai tarziu cat si in alte imprejurari.

O alta gaselnita pe care am vazut-o la televizor e aceea ca prin anumite jocuri pe diverse echipamente mobile ai putea chiar sa slabesti. Nu stiu exact tehnica si explicatia psihologica ,dar cred ca ar fi ideea de a-ti ocupa din timp si schimbarea gandului de a manca ceva. Totul e sa nu devina si acestea din obisnuinta o dependenta.

2 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

Eu de obicei cand sunt prinsa in ceva si imi fuge mintea, imi fuge prin tarile calde si cu greu se da intoarsa! :D

Anca spunea...

eu ma voi da pe mana profesionistilor :)
macar o data

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info