Miercurea fara cuvinte

Miercurea fara cuvinte la initiativa lui Carmen




9 comentarii:

coco spunea...

frumoase flori de salcam, eu astept teiul :)

florentin spunea...

minunate florile de salcam...o zi de miercuri perfecta!

lichiresti spunea...

frumos...o alegere inspirata!
O zi minunata!

pandhora spunea...

dulci flori de salcam dar asa cum spune coco, astept teiul :)

Vulpita Calatoare spunea...

Vaaai, flori de salcam! Dac'ai stii cat imi plac, sunt innebunita sa admir salcamii infloriti!
Numai bine iti doresc!

Liviu Bimbea spunea...

Happy Wednesday, cum spun americanii și să ai parte de o seară liniștită și frumoasă ! La mine bate amurgul în geam.

CARMEN spunea...

vaaaai, chiar mi-a scapat sa observ ca salcamii sunt in floare! Oare cum?! am sa caut daca si in orasul meu natura ofera deja parfumul acesta unic :) Multumesc! pupici
Happy WW!

Diana spunea...

Salcamului de sub geamul nostru abia acum ii dau florile - si abia astept! O buna perioada frumos va mai fi parfumat aerul in cartier, pentru ca sunt cativa salcami.
Zile fericite sa ai!

Maria spunea...

eu mancam flori de salvam in copilarie :))
o zi minunata!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info