Plictis la cafeaua de dimineata

Poate aș povesti și eu cum îmi sorb cu nesaţ cafeaua de dimineaţǎ sau cum mǎ apucǎ nervii cu noaptea în cap cu gândul la accesarea saiturilor pentru cǎutarea jobului mult visat.
Cu cǎt visezi mai mult iţi vine sǎ crezi ca ești pe aproape sǎ ţi-l îndeplinești numai pentru cǎ ai ţesut asiduu zi de zi cv-uri, pe care oricum iţi dai seama cǎ nu le-a citit nimeni.
Poate v-aș spune cǎ sunt tare fericita cǎ e o zi cu soare strǎlucitor și sǎ fac o compunere liberǎ sǎ dea bine și frumos. Dar, nu, nu e așa. Nu e chiar atât de simplu cum vrem sǎ legǎm cuvintele într-un articol frumos și lizibil.
La un moment dat ai un lictis-plictis de iţi vine sǎ te iei de toti pe facebook. Nu mǎ mai intereseazǎ nici trucurile de marketing de viaţǎ pentru a ne crede foarte fericiţi.
E atât de complex cuvântul și mai ales starea de fericire încat nici nu știi dacǎ ai avut-o vreodatǎ sau ai folosit-o doar drept armǎ pentru a mai trece o zi.
Sǎ zic cǎ am terminat și pe ziua de azi cu trecerea în revistǎ a titlurilor și joburilor zilei. Mulţumesc. O mie de joburi la o suta de mii de cv-uri. Cam aceasta e paritatea pe saiturile specializate.
Poate v-aș spune cum am trecut prin centru într-o zi canicularǎ și cât de impunǎtoare mi s-au pǎrut statuile din piaţa Universitǎţii. Sau cum nu am putut intra la expoziţia fotograficǎ din centrul acesteia deoarece era cu taxǎ.
Chiar de iau în râs unii bloggerii care scriu articole sponsorizate.
Şi totusi sǎ crezi cǎ ești fericit cǎ la atât ne rezumǎm. Sǎ vedem, sǎ respirǎm sau încǎ ne mai ţinem pe picioare. Acesta fiind un fenomen social şi nu ar fi doar pentru o situaţie limitǎ, ci doar cu atât sǎ ne mulţumim cǎ mai vedem ce e pe ‘praful’ ǎsta.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info