Romfilatelia o noua emisiune de timbre - Conferinta Marilor Loji Masonice

Romfilatelia marcheaza pe timbre un eveniment istoric a Conferintei Mondiale a Lojii
Masonice desfasurate la Bucuresti 14-17 mai a.c. printr-o emisiune speciala de marci postale.
Acestea ilustreaza o serie de simboluri de baza ale masoneriei: echerul, compasul si globul pamantesc. Aceste marci postale au o valoare nominala de 3,30 ron.
De asemenea, pe unele timbre este reprodusa una din personalitatile marcante din istoria francmasoneriei romane Marele Maestru Sever Frentiu care a pus bazele Marii Loji Nationale din Romania. Valoarea acestui timbru este de 9.10 ron.
Emisiunile de marci postale pot fi achizitionate inca din 14 mai de la toate magazinele Romfilatelia din Bucuresti si din magazinele partenere din tara.

4 comentarii:

Minnie Max spunea...

Banuiesc ca ptr cei interesati este o adevarata "comoara"!
Stii ca eu nu pot plasa cuvantul "mason"? Nu a facut parte din "dictionarul" meu si este greu la batranete sa-l acept! :))
Zi faina! :)

Anca spunea...

Daa, Minnie asa am considerat si eu pentru cunoscatori
Si pentru mine este destul de tardiv. Nu se mai prinde nimic de mine :))

Diana spunea...

Mi-ar placea sa cumpar si eu, dar habar n-am unde sunt filiale Romfilatelia pe aici - cu ocazia acesta voi "da o cautare" pe net. :)
Pe vremuri stiam unde este si mereu cumparam de acolo marci si clasoare si alte alea - eram pasionata candva si mama avea abonament pentru "marci".
Multumesc de info.
Minunat finalul saptamanii sa-l petreci!

Anca spunea...

Diana si eu eram tare pasionata si faceam mereu schimb cu colegii cand aveam dubluri :))
Era fain de tot...
Probabil la posta se pot gasi

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info