Se poarta 'selfie

Cine n-a auzit pana acum de selfie, inseamna ca nu este un social media man adevarat sau macar amator. Cu o frenezie de nestavilit #selfie a cucerit canalele de media. Fotografia pe care reusesti sa o realizezi singur sau chiar impreuna cu prietenii, o fotografie care incadreaza fizicul de la bust in sus. Ca zambesti, ca te schimonosesti sau pur si simplu serios, selfie sa iasa.
Cu tot ce am mai citit despre cum sa realizeaza un selfie pentru a iesi ok sunt necesare multe incercari si sa fii si fotogenic. Pana la urma, mi-am dat seama ca nu 'am fata de selfie' si e mai bine sa constientizezi lucrul acesta. Conteaza intr-adevar echipamentele, calitatea, lumina si chiar dispozitia pe care o ai. 
Selfie a prins foarte mult la generatia tanara dar mai ales printre adolescenti carora le permite varsta dar si felul in care arata, altfel ai mari sanse sa gafezi. Fotografiile 'selfie' de grup sunt mai accesibile pentru mai multe etape de varsta, te amesteci cu lumea si esti si tu p-acolo prin grup.
In marea majoritatea cazurilor am iesit foarte rau in poze. Nu stiu daca stiti acele persoane cu care mergi in calatorie si te roaga sa le faci o poza si stai si astepti sa se aranjeze, sa ii incadrezi bine in poza, sa mai faci inca o dubla pentru ca sunt nemultumiti iar cand vine randul lor sa iti intoarca serviciul, deodata se grabesc si fac asa intr-o fuga de iesi numai cu ochii inchisi, cu gura cascata sau iese o poza blurata. 
Poate ar fi bine sa invat sa fac un selfie pana la urma si sa ma pun la punct si cu photoshop-ul :) Sa nu radeti, se intampla si la 'case mai mari' chiar printre celebrele vedete. De ce n-as face si eu finalmente? :)
Am auzit de la televizor de o boala care te face profund si incontinuu nefericit si care iti creaza un mare disconfort, acela ca nu esti multumit de felul in care arati sau iti gasesti defecte. Cica se numeste tulburare dismorfica.
Consider ca nu trebuie sa fie panica mai mare decat e. Una e frustrarea, nemultumirea sau neincrederea si alta e chiar sa ai defecte cu care pana la urma chiar te confrunti social.
Pai, cine s-ar pune la vedere taman cu defectele pe care le are, si nu le-ar masca?
Daca ai avea abilitatea ca aceste defecte sa fie chiar o carisma sau un plus ar insemna ceva si ar fi un beneficiu pentru persoana respectiva. 


3 comentarii:

eXIST spunea...

Am un prieten care de dimineata pana seara se tot ”trage in poza”, cica face selfie d-asta. Mie mi se pare penibil si de prost gust, dar daca te cuprinde trendul, n-ai ce face, topai precum ceilalti in aceleasi ritmuri de tango argentianian sau manea balcanica doar pentru ca e moda si n-ai ce face. Sunt un produs al unei generatii ratate, dar asta nu ma face a fi ratata, sunt destul de isteata, numai ca treaba asta cu selfie ma irita rau. Si totusi nu pot spune ca nu-s fotogenica. Si am si ochi violeti. :))) Scuze de intruziune. Am ajuns pe blogul tau din intamplare, imi place cum scrii. Spor pe mai departe! Voi reveni.

Anca spunea...

da, moda asta e molipsitoare :))
parca tanjesti sa iti faci si tu pana la urma... doar ca sa fii ca altii sau sa fii vazut
multumesc de vizita :)

eXIST spunea...

Sa stii ca asa este. Evident, nu-s ipocrita, mi-am facut si eu astfel de pozici. Curiozitatea a ramas in urma. :P Trebuie evoluat intr-un fel sau altul...

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info