In vara aceasta merg in Mamaia!

Imi e dor sa evadez in zilele de vacanta cat mai departe de poluarea orasului. As alege zone rurale unde as dori sa adulmec racoarea diminetii si mirosul tare de aer curat. De zgomotul surd al linistii de peste munti si freamatul brazilor aducand suave izuri de cetina. Aerul tare al muntilor sau zonelor de deal ma fac sa iubesc natura la adevarata ei valoare.
La fel s-ar intampla si daca as pleca pe litoral chiar si pentru cateva zile sa vad marea cea mare si sa ai acel feeling de infinit.
As dori sa plec in zonele din preajma Bucegiului sau la Mamaia. Acestea sunt cele doua puncte care ar fi bifate in vara aceasta. Ce-i drept as mai astepta prognoza meteo pentru o escapada fara prea mari peripetii.
Anul trecut am fost in statiunea Mamaia. Seara impreuna cu prietenii ieseam bineinteles pe faleza plina de terase. Terase foarte frumos amplasate cu tul si cu balansoare. Dupa o prajeala de o zi la plaja mergea si ceva racoritor. Parcul de distractii zumzaind de turisti ma faceau sa tresar la fiecare taraba cand negustorii isi strigau cele mai bune oferte. Jocurile luminoase si zgomotoase care invarteau clientii ca pe niste titireze iti ridicau adrenalina la un nivel inalt. Am avut emotii pentru prietenii mei.
Mi-a placut cel mai mult ca eu am fost tentata sa imi iau niste sandale. Nu ca te duci sa faci shopping, dar intotdeauna ofertele sunt atat de tentante.
O alta alegere interesanta pentru anul acesta ar fi un hotel cu dotari speciale. Doresc foarte mult sa ma odihnesc, sa am deja un program realizat chiar de catre agentii turistici. Imi doresc un program de odihna, o cazare cu un anumit nivel de confort. Imi doresc si eu cateva zile de rasfat, dupa o iarna atat de lunga. Mi-ar placea o camera cu panorama spre mare sa vad in zare vapoarele si in noapte farul si vapoarele luminate, sa vad luna cum se oglindeste in negura marii.
Ca sa revin asupra punctelor forte pe care ti-l ofera muntele sunt aerul tare si curat. Acolo te odihnesti numai privind muntii, dar in acelasi timpe este o atractie pe tot timpul anului, pe cand la mare doar un sezon este favorabil si anume vara
Imi doresc sa ma duc din nou la mare si voi face o pana la urma o alegere. De obicei impreuna cu prietenii mai facem si un tur printre statiuni.

alt= Cazare Mamaia Booking Expert
www.bookingexpert.ro
Asa ca, mare asteapta-ma ca vin!

2 comentarii:

Fairytale spunea...

Norocoaso, si eu am fost in Mamaia si mi-a placut, insa e o statiune destul de agitata, nu stiu cum e prin altele.

Mirela spunea...

foarte bine!e frumos acolo in ciuda galagiei de acolo!dar e faina statiunea!relaxare placuta!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info