Laptopul - calea mea spre lumea largǎ

Când am primit primul laptop de la o cunoștinţǎ apropiatǎ am fost în al nouǎlea cer. O mașinǎrie ce pǎrea desprinsǎ din filmele science fiction, pe care le vedeam pe vremea când eram copil.
Tipul de aparat era cunoscut pentru portabilitate, eficienţǎ și dinamism. Cu timpul, în conversaţii interminabile cu prietenele, dar nu în ultimul rând de colaborarea cu o editurǎ pentru introducere de date, job cu care imi mai rontujeam veniturile familiei, iatǎ cǎ s-a întâmplat și inevitabilul - tastatura laptop. Tot ce se impunea era sǎ caut evident, tot, pe internet ceea ce mi se potrivea. Voi cum vǎ ingrijiţi tastatura? Pun și eu o întrebare ceva de genul: ‘Cum vǎ menţineti silueta?’ Spun asta, pentru cǎ atunci în timp ce fac curǎţenie pe birou, iar laptopul troneazǎ ca un obiect de vazǎ, realizez cât praf se adunǎ printre taste. In anumite dimineţi, dupǎ ce îmi beau cafeaua și vǎd razele soarelui care îmi arata ‘firele de praf’ îi mai dau un suflu și uitându-mǎ atent chiar mai vǎd și firimituri. Este culmea, da. Jenant. Imi dau seama cǎ nu l-am iubit îndeajuns. Dar, trebuie sǎ îl toaletez.
Cu tabieturile de dimineaţǎ, observ o lume internauticǎ ducǎndu-te pe tǎrâmuri nebǎnuite, reuşind sǎ facǎ o lume, în final, palpabilǎ.
Timp de ani de zile de socializare internauticǎ a fǎcut ca laptopul sǎ mai dea semne de obosealǎ. Cerea câte o operaţie care sǎ îi salveze menirea. Asta s-a întâmplat atunci când bateria a dat semne vizibile de obosealǎ, astfel încât a funcţionat mult timp cu transfuzia transformatorului pus permanent în prizǎ.
Uf, toate bune şi frumoase. Tot ce era de fǎcut era sǎ sun un vecin -IT-istul de bazǎ. Vǎ doresc astfel de vecini. Tot ce a fost nevoie era sǎ cǎutam şi o baterie laptop hp.
Laptopul meu a fost un prieten de nǎdejde, în iernile lungi, în vremuri de caniculǎ, şi m-a ajutat sǎ gǎsesc oameni de peste mǎri şi ţǎri. Oameni cu care am conversat în diminetile lungi la câte o șuetǎ și palavre interminabile.


A fost însoţitorul meu în lumea mare. Cum sǎ nu îl ajut în momentele lui grele? Când dǎ semne cǎ moare? Moare câte ceva în el… Atunci simt cǎ e necesar sǎ îi dau mai multe șanse și sǎ îl salvez, aceasta fiind și salvarea mea.

3 comentarii:

Minnie Max spunea...

Cu "talc" scrisa postarea! :)))))
Sa ai o zi buna! :)

CARMEN spunea...

:) si acumulatorul laptopului meu e slabit, de aceea functioneaza permanent racordat la priza. Accu ma ajuta doar sa ma mut repede dintr-un colt in altul al case, fara sa închid. Tja...
Pentru voiaj am un netbook (in concedii il iua tot timpul cu mine, pentru a descarca fotografiile de pe cartela aparatului de fotografiat si pentru a-mi permite intrarea in WLAN-ul hotelului.) In cursul zilei, cat sunt la serviciu sau aiurea, am telefonul mobil (abonamentul meu imi permite internet doar in tara).
Tastatura... clar o curat - permanent! Am un Toshiba Satellite (cu Harman Kardon-Soundsyste) negru lucios :)) cum il ating, raman amprentele :) Am o cutie Soennecken profesional cleaning kit (solutie,pulverizator si laveta), nu a fost deloc scump! cutia imi ajunge pentru doi ani :))

Fairytale spunea...

Nu am inca laptop, am o unitate care ma tine de prin 2005, a mai fost un pic upgradata...chiar isi face treaba!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info