Noutati de vara

Pentru ca deja suntem cu gandul la litoral si la vacanta cea mare ma gandeam ce mai am nevoie in arsenalul care va fi pus in bagaj.
Am mai bifat cateva obiecte vestimentare pe care le-am achizitionat cu drag. M-ar mai interesa niste papuci vara, care se mai numesc flip-flops. De cate ori m-am uitat pe site-uri nu stiam ce e cu aceasta denumire. Cei mai tineri sunt foarte pusi la curent atat cu tendintele din moda dar si cu denumirile in limba uzuala preluate din engleza. Pentru plaja sunt foarte faini si necesari.
M-am uitat si la magazinele de incaltaminte unde am vazut sandale dama piele cu toc. Imi plac cele cu un toc mediu si cu barete. Am vazut ca s-au purtat cu jeansi foarte mulati si picau astfel foarte bine. Dau o nota de eleganta. Ceva de purtat in genul acelor dansatoare din videoclipuri cu ritmuri de kizomba.
Atunci cand ma uit la incaltaminte ma uit si dupa calapod, dar si cum este talpa si din ce material. Trebuie sa ai si o incaltaminte confortabila. Conteaza si forma piciorului, nu in ultimul rand.
In rest, daca ar fi dupa mine sau dupa oricare pasionata de nou, in dressing as avea zeci de pantofi, sandale si papuci.
Imi amintesc ca prin anii 2000 se purtau niste papuci sau mai bine zis saboti cu tocul ascutit, gen niste ciocate taiate. Doamne ce ti-e si cu moda asta. S-au purtat foarte inchisi la varfuri. Acum se poarta numai in barete fine si imi fac impresia ca sunt mult mai elegante.
Totodata, ma orientez si dupa preturi, iti doresti sa iti achizitionezi si sandale ieftine. Nu poti tine pasul cu ritmurile financiare ale verii.
Ca noutate in ultimii ani talpa a fost sub forma de platforma. Eu nu am putut purta decat cu talpa stil ortopedic. 
Dar fiecare sezon cu moda si stilulurile sale.
Voua ce stil de incaltaminte va place pentru vara?

2 comentarii:

coco spunea...

sa nu uiti paltonul, este cam racorica! :)
lasand gluma la o parte, este primul an in care nu am facut nicio plaja pana acum!!!

dordefemeie spunea...

Platformele alea inalte nu prea sunt nici pe gustul meu, si nici al picioarelor mele, mai bine ceva mai jos si mai comod, nu?

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info