Deschizand usi de interior

Ma trezesc in fiecare dimineata cu mari planuri de viitor, deschizand usi spre alte lumi. O vorba pe care de mic copil am auzit-o e aceea, ca in cazul in care te da cineva afara pe usa trebuie sa intri pe geam. De aceea am ales sa vorbesc despre usile care ne fac accesul spre o viata mai buna sau chiar ne pastreaza intimitatea. Niciodata n-am dat prea mare atentie acestui lucru, pana cand usile din casa au inceput sa scartaie. Am cunoscut si case de pe vremuri  ale caror usi se realizau din lemn masiv, iar blocurile au fost sablonate si ferecate de usi din rumegus presat. Au fost si acestea de folos atata vreme cat au fost folosite in mod corespunzator si civilizat.
Au fost vopsite si revopsite. Acum e necesar sa imi inlocuiesc usa camerei mele. Nici nu vreau sa ma gandesc la vreun Dorel care sa imi bubuie prin casa. De aceea, am dat o cautare dupa usi de interior bune.ro. Mi-am facut o idee despre cum ar trebui sa fie si sa arate. Diverse modele, executate din lemn stratificat de stejar sau tei. Intotdeauna lemnul de calitate a avut valoare. Da un plus de stil si durabilitate casutei mele. Poate mi-as lua cu geam lateral, insa mai bine ar fi una mata. Fiind o gama variata pe site as putea sa cer o oferta de pret si sa vizualizez mai multe modele.
Uneori, constrans de situatii intr-o gospodarie care necesita multi bani si energie, mai incropesti, dar daca nu vrei batai de cap si doresti sa ai parte de o executie ca la carte merita sa faci acest lucru contractand o firma.
Pe langa zugraveala si mobilier, usile dau la randul lor o nota aparte locuintei. Sunt un bun necesar totodata creand o nota ambientala. Stilul minimalist de cativa ani, insemnand spatii cat mai mari devine evidentiata de usile din interior.
Ma amuza ca unii judeca sau isi fac o impresie despre o familie, dupa usa de la exterior. Pe langa faptul ca ar trebui sa aiba doar functionalitate, dar... 
In ultimii ani, a fost o cerere foarte mare in aceasta zona, precum geamurile termopan. Si-a pus vecina de la patru, hai ca ne punem si noi.
Imi place sa cred ca am gusturi bune si ca imi plac lucrurile frumoase si de calitate, executate cu profesionalism si de profesionisti.
Asa,ca o usa ce delimiteaza spatiul, intimitatea si alte lumi, sunt sigura ca reusesc sa o achizitionez pe gustul si functionalitatea locuintei. Mie asta imi place? Voi cum preferati sa fie?
Usi interior Usi-bune.ro

12 comentarii:

Minnie Max spunea...

Mie imi plac usile din sticla! Nu te simti asa izolat.. :)))
Weekend placut!

Aniela Deby spunea...

Mi-a placut povestea ta:)

Deby.ro spunea...

Ştii ce m-a amuzat? Faza cu Dorel, şă ştii că pe vremuri numa de el aveam parte :)))

ella fairytale spunea...

Ce coincidenta si eu tot despre usi am postarea. Hi, hi , ca sa vezi. E foarta frumoasa alegerea ta, usile dau un alt aspect casei. Zi buna sa ai!

Anca Vrinceanu spunea...

imi plac macar cu un geamlac...
:)

Anca Vrinceanu spunea...

Aniela, multumesc.

Anca Vrinceanu spunea...

ehe, Dorei sunt si acum :)) sper sa nu dau peste vreunul :))

Anca Vrinceanu spunea...

Elle fairy, multumesc... intr-adevar o usa schimba ambientul unei locuinte

dordefemeie spunea...

Usile sunt foarte importante in orice spatiu de locuit sau de birouri. Simpatica povestea ta :)

CARMEN spunea...

imi place usa pentru care ai optat. Daca am inteles eu bine, locuiesti la bloc si doresti sa schimbi usa care da spre camera ta. Ei bine, daca usa se deschide dinntr-un hol spre camera ta si pe acel hol exista mai multe usi, atunci gasesc potrivit sa fie toate in acelasi stil. Daca în camera ta dormi si lucrezi, atunci gasesc ca nu trebuie sa aiba geam... daca dormi te deranjeaza lumina pe care un alt memru al familiei o deschide pe hol si viceversa, lumina din camera ta poate deranja, daca lucrezi la computer sau citesti pana noaptea tarziu. O usa cu geam este buna spre încaperi folosite de intreaga familie - sufrageria spre exemplu. Chiar si bucataria. Baia si dormitoarele gasesc ca este potrivit sa fie inchise de usi complet din lemn. Eu m-am nascut si am crescut la bloc. Usa de la intrare am schimbat-o candva cu una de stejar, capitonata pe interior. Antifona destul de bine zgomotul de pe casa scarilor.
Acum locuiesc de 10 ani la casa si...întâmplator, pe data de 6-7 august vom avea câtiva "Doreli" în casa, care vor schimba geamurile si usile ce dau spre curte. Salonul are geam pe intreg peretele ce da spre curte si are usa glisanta. Dormitorul si bucataria au usi normale, cu geam de sus pana jos. Sufrageria are doar geam dublu. Tja... o sa fie santier mare. La anul vom schiba geamurile pe partea din fata casei (salonul de langa intrare, biroul meu, baia si camera de musafiri - aceste camere au doar geamuri duble) si atunci vom monta si o usa de intrare noua. Una cam asa, ca cea aleasa de tine acum, cu geam pe lateral.
te pup. Noapte buna!

Anca Vrinceanu spunea...

Daca ai stii Carmen, ca la aceeasi varianta m-am gandit si eu...
La camera mea am deschidere spre balcon care lumineaza indeajuns. Si, intr-adevar usa de la bucatarie cat si cea de la sufragerie au geamuri. Cunosc stilul de usi capitonate. Ce mult mi-am dorit la vremea aceea. Acum usile de exterior sunt mai mult metalice. Cand am schimbat-o Dorelii am crezut ca imi vor darama apartamentul :))
Am vazut ca ai o casa superba... si ce imi doresc si eu un glazvant care sa dea in terasa. Dar, sa nu il manii pe Dumnezeu e bine sa ai orice fel de acoperis deasupra capului.
Dar ai idei bune in ceea ce privesc amenajarile de interior. Intr-un apartament trebuie sa iei in calcul toate aspectele.
Multumesc

Spunsieu spunea...

Si mie imi place usa aleasa de tine, adica cele care au un gemulet, ceva transparent. Au stil.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info