Ia un Kit Xenon!

Daca as merge la mare, mi-ar placea sa calatoresc cu o masina cu aplicatii tuning cum imi place sa spun. Sunt unele produse care fac un automobil sa arate super luminos, cu leduri, faruri, cu numerele luminate sau lupe cu faruri accesorizate cu ornamente.
Dupa moda anilor trecuti cu numerele personalizate, acum poti sa iti accesorizezi si masinuta care este o al doilea camin pentru multi.
In timp ce sunt in trafic, unele numere imi atrag atentia. Percutez imediat si  ma gandesc cum ar putea sa il cheme pe proprietar sau chiar ce il defineste. Unii isi pun initialele membrilor din familie. Altii a sotiei sau iubitei. Am vazut chiar numere haioase cu litere ce iti starnesc hazul.
D-abia astept sa ajung la mare. Imi place agitatia, masinile carora le duduie muzica in boxe, ca doar vara asta 'spargem boxele', vorba cantecului. Bine, sa nu credeti ca acest lucru mi l-as dori pentru toata vacanta, dar uneori si un far, niste luminite de leduri creaza atmosfera de distractie asa cum o stim noi pe litoralul nostru. Astia suntem pana la urma si astea sunt generatiile de acum. Asa cum nu credeau nici parintii copiilor din generatia ’90 cu blue jeansii ‘prespalati’ sau cu pietricele si margele.
Acum, la moda sunt masinile. Casutele mergatoare care te duc cu rapiditate catre orice destinatie. Prudenta la volan e necesara.
Imi placea expresia de ‘aspiratoare de femei’, care facea ravagii si chiar victime printre multi gelosi pe cei care ieseau voiosi la brat cu o tanara model din bolizii parcati in fata cluburilor.
Totul e sa nu deranjezi in miez de noapte, mai asa pe la ora cand se deschide clubul, ca pe urma nu stiu, poate multi ar trebui sa ia chiar si un taxi, dar pentru masina proprie poti sa lua multe alte accesorii nou aparute pe piata.

Ce va doriti pentru masina voastra? Aveti preferinte pentru culori sau la vreun design anume?
Kit Xenon - kitxenonauto.ro

Un comentariu:

ella fairytale spunea...

Si eu visez la o vacanta la mare, cred ca o sa raman la stadiul de vis... Cred ca mi-as dori o masina noua, dar ar trebui sa castig la loto :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info