O fereastra de calitate, o usa spre viitor

Stateam la palavre cu o colega de serviciu la o tigara in pauza. Holul era plin de valatuci si miros a cafea proaspat preparata la cafetiera.
Vorbeam de deadline-uri si ce trebuie sa mai facem la un contract. Ideea era ca, din una in alta, mai intrebam de cate o colega de-a noastra.
Imi spusese ca a fost in vizita impreuna cu alte colege si mijind ochii la mine mi-a spus ca a noastra colega si a pus termopane. Eram uimita cat de repede s-a apucat de treaba cu aranjatul casei.
Ea se uita la mine si imi spune ca a avut ceva vanzari in ultima vreme.
Si, apartamentul pe care il aveam destinat firmei era dotat cu ferestre si usi de inalta calitate. Taman bine sa nu doresti sa fii ascultat pe la usi ca tot nu prea aveai izbanda sa auzi ce se vorbeste.
Deseori cand aveam conlocutori, vorbeam si cifrat. Orice scapare putea sa iti dea echipa peste cap si chiar sa iti strice ziua.
Printre altele mai schimbam si melodii pe bluetooth. O data imi spune ca a fost aseara din nou, in vizita la Silvia, colega noastra cea cu apartamentul, pe care si l-a amenajat. Si venind spre mine uimita, totodata si ironica mi-a spus ca o fata din grup  i-a stricat plasa de la termopan vrand sa arunce o tigara proaspat stinsa pe geam. Si, vine si imi spune ‘Cum e mai, posibil asa ceva?’ ‘I-a stricat termopanul Silviei’. Eu ii spun la randuu-mi. ‘Ma, nu stiu cum, dar ce termopane si-a pus? ‘Las-o mah, ca e ceva de groaza’
- Acum sunt firme bune de ferestre si usi de inalta calitate germana si austriaca!
- Cu profile avand mai multe camere, cu garnituri, cu baghete, cu protectie fonica si armatura de otel zincat. Plase si jaluzele! Daca stiam ii spuneam unde sa gaseasca asa ceva. Dar, s-a grabit!
- Uite sefa noastra a apelat la aceasta firma de ferestre si usi! Ii spun eu.
Peste zece minute va incepe briefingul. Ne pregatim. Ne mai punem si un suc rece in pahare si ne gandim la noul proiect in desfasurare pana la sfarsitul lunii. A fost o lectie buna vorbind de alegerea de produse si calitatea acestora. Ne face sa turam motoarele si pentru mica noastra afacere. Ca atunci cand faci rabat la calitate nu ai chiar rezultatele asteptate de tine si asta trebuie sa o stim si noi, cei din vanzari.

O fereastra pe care o poti deschide cu usurinta ai o vedere mai mare perspectiva si ansamblu si nu risti sa pici pe partea cealalta.

Un comentariu:

ella fairytale spunea...

Conteaza foarte mult calitatea cand vine vorba de termopane, ce e scump e si mai bun!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info