O seara romantica

O cina romantica si un pahar de vin rosu. Ce iti poti dori mai mult de la o seara speciala? Trandafiri purpurii si saruturi pe furis. O seara de vara pe marginea unui lac sub clar de luna, la o terasa cu perdele diafane, ce flutura in ritmurile adierii vantului din toiul noptii.
El nu spune nimic. Si nu m-as fi asteptat sa spuna vreodata ceva. Ambientul parca spune totul. Poate el este mai pragmatic, insa e o seara speciala. O stim amandoi. O simtim. Iti strange mana pana in varfurile degetelor. Atingeri usoare precum o adiere. E tangoul ce urmeaza in ritmurile surde ale muzicii de fundal.
Perechile sunt invitate la dans. O magie cuprinde intreaga scena de dans. Siluete se unduiesc precum trestiile care nu se rup niciodata. Acum nu e momentul sa imi amintesc cine a spus asta, e dansul tineretii. Nu e cazul nici sa imi amintesc de anii de liceu si nici de el de demult, muza mea. Acum e altcineva hotarat sa se alature ritmurilor de dans ale vietii.
Perechile o iau spre digul ce intra in valurile stralucitoare ale clarului de luna. Acum nu ma mai sperie nici Luna plina. Superstitiile m-au parasit din momentul in care muza de demult si-a schimbat din trasaturi si calitati.
In departare se aude zgomotul orasului… un zgomot difuz care este uneori estompat de dansurile latino pe care dj-ul le-a propus pentru aceasta seara. El este partasul serii noastre.
Printre comenzile de vin rosu, cina romantica a avut loc si o comanda outlet. Este strict secret. Daca sunteti curiosi puteti afla.
Daca puteti sa imi spuneti ce secrete ar putea sa consolideze o relatie de cuplu, va astept parerile.

Uneori ma gandesc ca asa bine suna celebrul citat ‘In vino veritas’ incat dupa un tango si un pahar de vin rosu, o seara romantica poate ascunde multe secrete.

10 comentarii:

Dana Lalici spunea...

Anca, uite ce i-am spus eu barbatului meu la prima intalnire: caut unul ca mine, vreau o caruta la care sa traga doi boi in aceeasi directie. Secretul sta, dupa parerea mea, in acelasi mod de a privi lucrurile esentiale, valori comune. Si daca asta nu este...sa existe macar respectul pentru opinia celuilalt.
Bafta la concurs!

Camelia spunea...

Seara de vis, frumos descris! :)

ella fairytale spunea...

Frumoasa seara mai ales daca esti si cu persoana potrivita!

Anca Vrinceanu spunea...

Dana ai pus foarte frumos problema inca de la inceput. Cel mai bun lucru este ca s-a tinut cont in relatia voastra de aceste argumente prestabilite. Bine punctat la fiecare moment. A avea aceleasi valori si teluri cu partenerul poate fi o relatie buna si solida in timp. Succes
Multumesc

Anca Vrinceanu spunea...

Camelia, multumesc
o seara de vis nu se repeta de prea multe ori :) sau cine stie?
Multumesc

Anca Vrinceanu spunea...

Ella fairy - asta conteaza cel mai mult persoana :)
Multumesc de lasare de semn

Vienela spunea...

Ori de cate ori se vorbeste despre seri romantice, imi amintesc razand de patania mea si de felul in care l-am dezamagit pe Mihai atunci... :))
Succes, Anca!

Anca Vrinceanu spunea...

Vienela... sunt atat de curioasa, si daca te vad razand de situatie inseamna ca a fost o faza tare, ce merita sa ne-o impartasesti :))
sper sa nu suparam pe nimeni...
Multumesc pentru urare

alexander spunea...

Secretele nu se spun, dar nici nu trebuiesc tinute ascunse.

Anca Vrinceanu spunea...

sunt dezvaluite in momentele in care, probabil, nu mai e cazul sa fie tinute ascunse :)
multumesc de lasare de semn

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info