Mai mergem la mare sau ne pregatim de vin si dulceata?

Pentru ca Schimbarea la Fata a trecut, pentru ca vremea isi da 'arama' pe fata suntem in fata noii provocari a unui inceput de anotimp. Poate ca anumite zvacniri ale verii ne vor mai incanta pentru cateva weekenduri taman bune de mers la mare.
Dar, ce sa vezi in fata blocului? Undeva, candva, pe vremea cand aveam o bolta de vita de vie la intrarea in bloc...
Cateva corzi de vita de vie vesele s-au incapatanat sa dea roade.
Imi amintesc cu drag de copilarie cand ne cataram pe bolta si rupeam boabe inca necoapte cu un gust acru de-ti sterpezeau dintii. Vecinii mai in varsta suparati de chiotele noastre aruncau cu cate o galeata de apa pe noi si parca imi aduce aminte de fenomenul de "galeata cu apa rece" Ice Bucket. Dar, sa nu pic in derizoriu. Ii admir pe toti pentru acest gest umanitar care a cuprins planeta. Sper sa fie un semnal de alarma concret si nu doar distractia aparenta si amuzanta.
Cand am iesit din bloc mi-au atras atentia strugurii putini parguiti si stau cu ochii pe ei. Sa vedem cine va fi norocosul care intr-o dimineata ii va gasi taman buni de degustat. Multi cred ca se gandesc deja la un zaibar :))
Si tot din vechile gradini au mai ramas cativa pomi fructiferi printre care am gasit si un gutui cu fructe frumoase gata-gata sa se coaca anuntand toamna care ne bate la usa.
Voi ati simtit ca a venit toamna?

2 comentarii:

ella fairytale spunea...

Da, am simtit si eu ca a venit toamna, mai ales ca s-a cam racit vremea. Draga mea, esti amabila sa imi lasi si mie un comentariu cat de mic la o postare de-a mea, trebuie sa strang cat mai multe comentarii. Te poti inscrie si la concursul de pe blogul meu si poti castiga o carte surpriza. Uite link-ul.Multumesc mult Anca!!
http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/castiga-un-blind-date-cu-o-carte.html

ella fairytale spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info